رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد؛

پیگیری مشکلات تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران شاغل

قاضی‌زاده هاشمی گفت: در سازمان‌های دولتی مشکلی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران وجود ندارد و سازمان استخدامی کشور این مهم را دنبال کرده است.
کد خبر: ۵۳۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲ - 05August 2022

پیگیری مشکلات تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران شاغلبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح جمعه در بدو ورود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران هدف از سفر به استان مرکزی را شرکت در یادواره شهدا در روستای وفس برشمرد و اظهار داشت: این مهم فرصتی شد تا پیرامون مسائل و مشکلات مربوط به حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران با مسئولین استانی گفت و گویی انجام شود.

وی افزود: در این سفر بازدیدی از مناطق سیل زده نیز خواهیم داشت تا در صورت لزوم در هیئت دولت مسائل مربوط به مناطق سیل زده استان را دنبال کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: در سازمان‌های دولتی مشکلی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران وجود ندارد و سازمان استخدامی کشور این مهم را دنبال کرده و در حال انجام است.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: در سازمان‌های دولتی مشکلی وجود ندارد زیرا سازمان امور استخدامی کشور دنبال کرده و تقریباً در حال انجام است مشکل ما معمولاً با نهادهای عمومی و نهادهای غیردولتی است.

وی تصریح کرد: به جز بنیاد شهید، مراجع قضائی از جمله سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری مرجع رسیدگی و مراجعه است که انجام می‌شود و خطاب به همکارانی که مقاومت می‌کنند عرض می‌کنم که بر اساس حق قانونی آنها که به مقام قضائی مراجعه می‌کنند می‌توانند حکم دریافت کنند.

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین برنامه امروز، حضور در روستای وفس و شرکت در کنگره شهدای این روستا است و همچنین بازدیدی از روستای آهنگران و دیدار با خانواده شهدای این روستا که در حادثه سیلاب گذشته دچار خسارت شد، در دستور کار است.

مخلص‌الائمه افزود: مسائل و مشکلات مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران نیز در این بازدید با معاون رئیس جمهور مرور خواهد شد تا در صورت امکان دستور رفع موانع صادر شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار