سرلشکر سلامی در بازدید از مناطق سیل‌زده فیروزکوه تأکید کرد؛

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کمک به سیل‌زدگان

فرمانده کل سپاه در بازدید از مناطق سیل‌زده فیروزکوه گفت: استان تهران و سپاه همه امکانات خود را بسیج کرده‌اند؛ البته با توجه به اینکه محیط محدود است، امکان اضافه کردن تجهیزات بیشتر وجود ندارد.
کد خبر: ۵۳۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ - 05August 2022

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کمک به سیل‌زدگان/ تا ساماندهی کامل در کنارتان هستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز از مناطق سیل‌زده شهرستان فیروزکوه بازدید کرد و به بررسی وضعیت و میزان خسارات ناشی از سیل پرداخت.

سرلشکر سلامی به همراه استاندار تهران در روستای مزداران حضور و با مردم سیل‌زده به گفت‌وگو پرداخت و سپس بر سر مزار جانباختگان سیل حضور یافت.

فرمانده کل سپاه در جمع مردم سیل‌زده فیروزکوه بیان کرد: از زحمات استاندار تهران که حدود هت روز است در مناطق سیل‌زده حضور دارند و دیگر فرمانداران و فرمانده سپاه و گروه‌های جهادی و نیروهای امدادی و غیره تشکر می کنم.

وی گفت: این حادثه تجربه اول ما نیست، حادثه‌هایی مثل زلزله بم، سرپل ذهاب و دیگر نقاط، سیل هایی مثل خوزستان و... را پشت سر گذاشته‌ایم، عشقمان به کمک در این مسئله کامل است یعنی این نیست که شما را رها کنیم.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: پای کارتان هستیم، حادثه‌ای اتفاق افتاده است این حوادث پیش می‌آید، الان کاری به جز همین کاری که دوستان جهادی در حال انجام آن هستند نمی‌شود انجام داد.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه تا ساماندهی زندگی شما در کنارتان هستم، افزود: به شما قول می‌دهیم تا آخرین لحظه خروج از این گل و لای و ان شاءالله زندگی عزیزانمان سامان پیدا نکند حتما شما را ترک نمی‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه هیچ چیزی به غیر از آرامش شما آرزوی ما نیست، تاکید کرد: استان و سپاه همه امکانات خود را بسیج کرده و باز هم از موسسات و وزارتخانه‌ها پیگیر هستیم، البته الان با توجه به اینکه محیط محدود است امکان اضافه کردن تجهیزات بیشتر وجود ندارد، چیزی که به ما کمک می‌کند صبر و حوصله شما است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار