امام جمعه زاهدان:

قیام امام حسین (ع) نهضت حق طلبی

حجت‌الاسلام محامی گفت: نهضت حسینی، جداکننده حق از باطل است.
کد خبر: ۵۳۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ - 05August 2022

قیام امام حسین(ع) ، نهضت حق طلبیبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در خطبه های نمازجمعه ضمن گرامی‌داشت تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: امام حسین (ع) با تقدیم عزیزترین بستگانش کشتی نجات شد و هرانسان آزاده‌ای جدا ازدین و مذهب این ایثار را می‌ستاید.

وی به سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاس ائمه جمعه اشاره کرد و افزود: آسیب هایی درحوزه نمایندگان وارتباط آنان با دولت وجود دارد که نیازمند ساماندهی است؛ چرا که نمایندگان به جای ورود به موارد غیرمرتبط به کاهش آسیب های حوزه ی انتخابی خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام محامی همچنین با اشاره به دیدار ائمه جمعه با رئیس جمهور، ادامه داد: در این دیدار به نیازهای استان واهمیت تلاش مدیران کارآمد، بهبود معیشت مردم و کاهش مشکلات تاکید شد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بارندگی های اخیر با کاهش تنش آبی در استان همراه بوده است، تصریح کرد: سیل حاصل از این بارندگی ها، خسارت هایی به زیرساخت ها و بخش کشاورزی جنوب استان وارد کرد که لازم است تا مسئولان تلاش ها وخدماتی را که انجام داده اند به اطلاع مردم برسانند.

وی همچنین مناسبت های دیگر مانند تشکیل جهاددانشگاهی، قدردانی ازاسرا وشهدای مدافع حرم و روزخبرنگار را گرامی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار