شماره 146 همشهری‌پایداری منتشر شد؛

ناگفته‌های وزیر بهداشت از سالهای جنگ؛ از رفاقت با علم‌الهدی تا مغنیه

شماره‌ی 146ماهنامه همشهری‌ پایداری با انتشار پرونده‌‌ای ویژه در‌باره ستاد تبلیغات جنگ، گفتگویی خواندنی با وزیر‌ بهداشت درباره فعالیت‌ها و خاطراتش در سال‌های جنگ و نیز میزگردی در خصوص شعر پایداری به چاپ رسید.
کد خبر: ۵۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ - 27September 2015

ناگفته‌های وزیر بهداشت از سالهای جنگ؛ از رفاقت با علم‌الهدی تا مغنیه

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، شمارهی 146ماهنامه همشهریپایداری با انتشار پروندهای ویژه درباره ستاد تبلیغات جنگ، گفتگویی خواندنی با وزیر بهداشت درباره فعالیتها و خاطراتش در سالهای جنگ و نیز میزگردی در خصوص شعر پایداری به چاپ رسید.

تیتر پرونده ویژه این شماره ماهنامه پایداری «تبلیغات جنگ مردمی بود»، عنوان یادداشتی است از سیدکمالخرازی رئیس ستاد تبلیغات جنگ که در آن به توضیح نحوه شکلگیری ستاد در دل خبرگزاری پارس پرداخته شده است. گفتگو با حمید هوشنگی قائممقام ستاد تبلیغات جنگ و تشریح عملکرد داخلی و بینالمللی ستاد در طول دوران جنگ بخش دیگر پرونده ویژه است. در این پرونده همچنین در گفتگو با نادر داوودی مسئول مرکز اسناد ستاد روایتی از مستندسازی اسناد و مدارک به جای مانده از جنگ به چشم میخورد.

گزارشهای «نهتلخ، نهشیرین» با موضوع بررسی فیلم ضد ایرانی «شیرین و وحشی»، «چهلشاهد پانزده شهید» درباره گروه چهل شاهد و «این چهره واقعی دفاع ماست» درباره کتابهای عکس جنگتحمیلی در این بخش به چاپ رسیده است.  

یادداشت دکتر قالیباف درباره مولفههای مدیریت جهادی، میزگرد بررسی شعر پایداری با حضور چهار تن از شاعران معاصر، گفتگو با قاسم یاحسینی نویسنده کتاب «بار دیگر نادر» و نیز یادداشتی به مناسبت سالروز تولد سعید بیابانکی با تیتر «رهبر ارکستر کلمات» بخشی از پرونده دیدهبان این شماره ماهنامه پایداری است.

از جمله دیگر مطالب این شماره میتوان به گفتگو با همسر جانباز ورزشکار سید شهاب الدین بصامتیار، بازخوانی نامههای دانشآموزان به امامخمینی(ره)، روایتی از شبیخون شهید غیور اصلی و نیز نگاهی به رشادتهای نادر مهدوی در نبرد مستقیم با نیروی دریایی آمریکا اشارهکرد.

شماره 146 مجله همشهریپایداری با آثار و گفتاری از کمالخرازی، حسن قاضیزاده هاشمی، محمدباقر قالیباف، حمید هوشنگی، سید ضیادالدین هاشمی، صابر امامی، رضا اسماعیلی، نادر داوودی در 84 صفحه و با قیمت 2000 تومان منتشر و در کیوسکهای مطبوعاتی عرضه گردیده است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها