امام جمعه شهرستان زرین‌دشت:

تداوم حیات انقلاب در مبارزه با استکبار و امپریالیسم است

حجت‌الاسلام «دروندپور» گفت: تداوم پیروزی و حیات انقلاب در گروی دست برنداشتن از مبارزه با استکبار و سلطه امپریالیسم دانست و برای مبارزه با دشمن باید شیوه‌های دشمنی‌اش را بشناسیم و ورود به عرصه جهاد تبیین رمز پیروزی بر دشمن است.
کد خبر: ۵۳۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ - 05August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «غلامرضا دروندپور» امام جمعه شهرستان زرین‌دشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان تداوم پیروزی و حیات انقلاب را در گروی دست برنداشتن از مبارزه با استکبار و سلطه امپریالیسم دانست و افزود: برای مبارزه با دشمن باید شیوه‌های دشمنی‌اش را بشناسیم و ورود به عرصه جهاد تبیین رمز پیروزی بر دشمن است.

حجت‌الاسلام «غلامرضا دروندپور» با اشاره به بازگشت پیکر بی سر و مطهر سردار شهید عبدالله اسکندری و چهار شهید مدافع حرم به کشورمان را زینت بخش مراسم دهه محرم امسال دانست و اظهار داشت: عاشورای امسال در شیراز عاشورایی تر از همیشه است.

خطیب نماز جمعه زرین دشت در ادامه به بیان زندگی و سرگذشت سیدالشهدای مقاومت پرداخت و خاطرنشان کرد: سردار شهید عبدالله اسکندری هم‌رزم حاج احمد متوسلیان و جزو فرماندهان دفاع مقدس بود که بعد از جنگ هم سنگر خدمت را رها نکرد و  در سنگرهای سازندگی در قرارگاه خاتم و سپس در سمت مدیرکلی بنیاد شهید استان فارس مشغول بود.

حجت الاسلام دروندپور افزود: این شهید بزرگوار در سال ۱۳۹۳ در منطقه حلب در یکی از عملیات‌ها اسیر و توسط مزدوران تروریست تکفیری به شهادت رسید اما آنچه که باعث شد شخصیت و سرگذشت این سردار عزیز را متمایز از سایر شهدای گرانقدر و شبیه شهیدان کربلا نماید این بود که وی نخستین شهید ایرانی بود که تکفیری‌ها با بغض و کینه، سرش از پیکر مطهرش جدا کردند و به نیزه آویختند و هلهله سر دادند.

امام جمعه زرین دشت در ادامه به بیان عبرتهای عاشورا پرداخت و افزود: اگر می‌خواهیم حسینی و در زمره یاران حسین باشیم باید با دوستان ولی خدا دوست و با دشمنانش دشمن باشیم.

خطیب جمعه زرین دشت در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به سیل اخیر در کشور و فارس که خسارات زیادی را نیز به شهرهای داراب و زرین دشت وارد کرد افزود: با توجه به اینکه همه ساله حوادث غیرمترقبه زیادی در کشور رخ ‌می‌دهد تشکیل وزارت بحران امری ضروری است زیرا کشور ما بنا به آمار مراجع بین‌المللی، ششمین کشور حادثه‌خیز جهان است که از ۴۱ نوع حادثه طبیعی شناخته شده در جهان، امکان وقوع ۳۱ نوع آن در ایران هست و برای نمونه همین سامانه بارشی موسوم به مونسون باعث جان باختن ۸۱ نفر در کشور شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار