نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

نیروهای مسلح برای حراست از کشور در هر رخدادی آماده‌اند

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: در هر رخداد طبیعی و غیر طبیعی همیشه نیروهای مسلح آمادگی دارند تا برای حفاظت و حراست از حضور یابند.
کد خبر: ۵۳۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ - 05August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی امروز (جمعه) در جمع نیروهای سپاه و فراجا در ستاد سپاه عاشورا اظهار داشت: رزمایش مشترک بین سپاه و فراجا ابتکار بسیار شایسته‌ای است که در سطح کشور و در استان‌های مختلف انجام می‌شود.

امام جمعه تبریز با قدردانی از حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در مرزها در طول ۴۳ سال گذشته، گفت: این قهرمانان هر گونه تجاوز و شرارت را محکم پاسخ داده اند و اینک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی با این مراسم همدلی و اقتدار خود را به تصویر کشیده‌اند.

وی ادامه داد: تمام تلاش نیروهای مسلح برای ایجاد صلح و امنیت در سطح کشور و مرزها بوده و برای ایجاد امنیت و اقتدار همیشه آماده باش هستند تا اگر روزی دشمنان در ذهن و فکرشان تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، به موقع ورود کنند.

 «آل‌هاشم» با اشاره به وقوع سیل در نقاط مختلف کشور گفت: در هفته‌های گذشته بیش‌تر استان‌های کشور درگیر سیل بود اما سپاه، بسیج، ارتش جمهوری اسلامی، هلال احمر، نیروهای امدادی و ستاد بحران کشور دست در دست هم دادند تا به آسیب دیدگان یاری رسانند و جلوی خسارت‌ها را گرفتند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: پیام این رزمایش این است که در هر رخداد طبیعی و غیر طبیعی همیشه نیروهای مسلح آمادگی دارند تا برای حفاظت و حراست از حضور یابند و من این ابتکار را به فرماندهی کل سپاه و فرماندهی کل انتظامی کشور تبریک می گویم.

«عابدین خرم» استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: صبحگاه مشترک سپاه عاشورا و فرماندهی انتظامی استان در ایام عزاداری سیدالشهدا نشانه پایداری نیروهای مسلح در مسیر نهضت عاشوراست.

وی افزود: نیروهای با انگیزه و انقلابی سپاه، بسیج و فراجا بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا نیز در ابتدای این مراسم با اشاره به وحدت مثال زدنی نیروهای مسلح استان گفت: همکاری مابین نیروهای مسلح در واقع افزایش عینی قدرت دفاعی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم صبحگاه امروز تجدید بیعت سپاه و فراجا با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است و در خدمت نماینده رهبر معظم انقلاب در استان اعلام می‌کنیم که در دفاع از انقلاب اسلامی لحظه‌ای به خود تردید راه نداده و نخواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار