جامعه روحانیت شیراز:

عزت، امنیت و اقتدار امروز مرهون خون شهید اسکندری‌ها است

جامعه روحانیت شیراز به دنبال ورود پیکر مطهر سردار شهید «عبدالله اسکندری» به زادگاهش شیراز در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور شیراز جهت حضور در مراسم تشییع  و خاکسپاری پیکر این شهید بزرگوار در روز عاشورا دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۵۳۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰ - 05August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، به دنبال شناسایی و ورود پیکر مطهر سردار شهید «عبدالله اسکندری» به زادگاهش شیراز، جامعه روحانیت شیراز برای شرکت در تشییع شهید اسکندری بیانیه‌ای صادر کرد و در آن از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور شیراز جهت حضور در مراسم تشییع  و خاکسپاری پیکر این شهید بزرگوار در روز عاشورا دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

« وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

سلام و درود بیکران خداوند متعال نثار ارواح طیبه دلاورمردانی که با بذل جان شیرین خود شجره طیبه انقلاب و نظام مقدس اسلامی را آبیاری نمودند.

بازگشت پیکر مطهر سیدالشهداء مدافعین حرم استان، شهید عبدالله اسکندری بعد از گذشت هشت سال از زمان شهادت وی و در ایام حزن و اندوه شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش دل‌های مردم شریف استان را کربلایی‌تر کرد.

عزت، امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون خون شهید اسکندری‌هایی است که از روزهای آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در راه مقابله با بدخواهان اسلام ناب محمدی(ص) ایستادگی کرده‌اند و از راه‌های شکرگزاری این نعمات، تعظیم جایگاه شهیدان است.

جامعه روحانیت شیراز بازگشت پیکر مطهر شهید بی‌سر عبدالله اسکندری را به رهبر انقلاب اسلامی، خانواده معزز شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده این شهید عزیز و عموم مردم ولایتمدار استان فارس تبریک و تسلیت عرض نموده و از تمامی اقشار مردم دعوت می‌نماییم با حضور گسترده خود در مراسم تشییع و تدفین این شهید سر از تن جدا جلوه‌ای دیگر از برکات خون شهیدان را به نمایش بگذارند.»

پیکر مطهر سردار شهید عبدالله اسکندری پس از برگزاری آیین و مراسم مختلف و تشییع در شهر‌ها و مراکز مختلف استان فارس، روز دوشنبه ۱۷ مرداد مصادف با عاشورای حسینی، از ساعت ۹ صبح با حضور خیل عظیم دوستداران ولایت و شهادت، از میدان «شهدا» شیراز به سمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار