استاندار مازندران:

شهدای مدافع حرم سفیران عاشورا هستند

«حسینی‌پور» گفت: شهدای مدافع حرم سفیران عاشورا هستند و با آمدن در ایام محرم حسینی، نقطه اتصال بین عاشورای امام حسین (ع) و عاشورای سال ۱۴۰۱ هجری شمسی شدند.
کد خبر: ۵۳۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳ - 06August 2022

شهدای مدافع حرم سفیران عاشورا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران، در مراسم وداع با شهیدان مدافع حرم «رحیم کابلی»، «مصطفی تاش‌موسی» و «محمدامین کریمیان»، با تسلیت ایام عزای حسینی و تبریک بازگشت پیکر‌های شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم سفیران عاشورا هستند و با آمدن در ایام محرم حسینی، نقطه اتصال بین عاشورای امام حسین (ع) و عاشورای سال ۱۴۰۱ هجری شمسی شدند.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهیدان مدافع حرم فضای ایران اسلامی را عاشورایی کردند، افزود: قطعا این شهدا راز‌های پنهانی دارند که در عصر حاضر بازگشتند و فضای کشور را معنوی کردند.

حسینی‌پور به پیشینه استان مازندران در بحث تشکیل اولین حکومت تشیع در ایران اشاره کرد و ادامه داد: این شهدا فرزندان همان گذشتگان‌اند که در تشکیل حکومت علویان پیشتاز بوده‌اند و امروز پیام امام حسین (ع) را برای مردم مازندران آوردند.

استاندار مازندران با بیان اینکه این شهدا بین شش تا هفت سال در جوار حضرت زینب (س) آرام گرفته بودند و این‌که چه ماموریتی داشتند تا سال ۱۴۰۱ به میهن اسلامی بیایند و پیام عاشورا را به مردم برسانند، باید بررسی شود، اضافه کرد: در طول تاریخ هرچه از اسلام مانده، به برکت قیام عاشورا بوده است.

حسینی‌پور با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با شهدای کربلا تفاوتی ندارند، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از مردم به ویژه نسل جوان از شهدا حاجت می‌گیرند؛ چراکه راه شهدا، راه عزت است.

استاندار مازندران با بیان اینکه حفظ ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب اسلامی وظیفه همگان است، تصریح کرد: همگان کمک کنند تا دولت به‌صورت سالم اداره شود.

وی با تاکید بر اینکه شهدا به گریه‌های ما نیازی ندارند، بیان داشت: هر فردی در هر مقامی که خدمت می‌کند، باید خدمت به مردم و مسئولیت‌پذیری را که توصیه شهداست، مورد توجه داشته باشند تا شاهد رشد و شکوفایی دیار علویان باشیم.

حسینی‌پور با بیان اینکه شهدا به ولایتمداری تاکید داشتند و هر فردی در هر پست و مقامی که هست، باید پشتیبان ولایت فقیه باشد، عنوان کرد: حادثه عاشورا رقم خورد؛ چراکه مردم آن دوران امام حسین (ع) را تنها گذاشتند؛ اما انقلاب اسلامی درحال گسترش است؛ چراکه ملت ایران اسلامی با ولایتمداری پیام‌رسان قیام عاشورا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار