مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

تلاش صاحبان قلم در تبیین دفاع مقدس، نسل‌های تشنه حقیقت را سیراب می‌کند

سرهنگ «ذوالفقاری» با صدور پیامی به‌مناسبت روز خبرنگار، اعلام کرد: تلاش صاحبان قلم و اندیشه در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند همچون چشمه‌ای جوشان از یک دریای بی‌کران در مسیر زمان، همه نسل‌های تشنه حقیقت را سیراب کرده و نسل به نسل به‌عنوان چراغ راه آیندگان انتقال یابد.
کد خبر: ۵۳۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ - 06August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار را به زحمت‌کشان عرصه قلم و اصحاب رسانه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

امروزه نقش خبرنگاران و اهالی قلم در مقابله با اقدامات دشمن در تحریف، کتمان و به فراموشی سپردن واقعیت‌ها و حقایق برکسی پوشیده نیست؛ لذا لازمه موفقیت در این امر مهم به عنوان «جهاد تبیین» علاوه بر ایفای نقش جدی خبرنگاران، اندیشمندان، صاحبان قلم و سخن، بروزرسانی و بهره‌برداری هوشمندانه از روش‌ها و ابزار‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است.

تلاش صاحبان قلم و اندیشه در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند همچون چشمه‌ای جوشان از یک دریای بی‌کران در مسیر زمان، همه نسل‌های تشنه حقیقت را سیراب کرده و نسل به نسل به‌عنوان چراغ راه آیندگان انتقال یابد.

اینجانب ضمن تبریک ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت غریبانه شهید عرصه رسانه شهید والامقام «محمود صارمی» و گرامیداشت یاد و نام سردار شهید «وهاب شهرانی» شهید عرصه رسانه استان چهارمحال و بختیاری، آرزومندم همه خبرنگاران و فعالان این عرصه در سایه الطاف الهی و عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) برای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و اندیشه‌های الهی امام راحل عظیم‌الشان حضرت امام خمینی (ره) تحت رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موفق و موید باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها