مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

درب شهادت همیشه روی فرزندان سبزپوش انتظامی باز است

سردار مرادحاجتی گفت: از تفاوت ماموریت های انتظامی در استان و کشور این است که راه شهادت همیشه پیش پای سبزپوشان انتظامی باز است.
کد خبر: ۵۳۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ - 06August 2022

درب شهادت همیشه روی فرزندان سبزپوش انتظامی باز استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، جلسه راهبردی و نشست هم اندیشی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان امروز در اهواز با حضور سردار «سیدمحمد صالحی» فرمانده انتظامی خوزستان و سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه در خصوص برنامه ریزی و تشکیل ستاد استقبال از خانواده شهید ناجا «پرویز پوردل» که تازه شناسایی شده و 2 سال قبل به عنوان شهید گمنام در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز خاکسپاری شده بود، تصمیم گیری شد.

سردار مرادحاجتی سپس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شاخص استان در حوزه دفاع مقدس، ماموریت های انتظامی خوزستان را فراتر از یک استان دانست و اظهار داشت: شرایط امنیتی خوزستان به عنوان استانی که مرزهای خاکی و آبی پر تنشی دارد، کار آسانی نیست اما مدیریت مخلصانه و جهادی سردار صالحی و همه نیروهای خدوم یگان های مختلف انتظامی باعث شده که همه شاهد یک امنیت پایدار در استان و مرزهای جنوب غرب باشیم.

وی افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به عنوان نهاد فرهنگی ستادکل نیروهای مسلح در تلاش است تا حلقه اتصال و پیوند فرهنگی بین نیروهای مسلح و همچنین مردم با محوریت دفاع مقدس باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: از تفاوت ماموریت های انتظامی در استان و کشور این است که راه شهادت همیشه پیش پای سبزپوشان انتظامی باز است و این فرزندان وطن هم همیشه با آغوش باز برای حفظ کیان و آسایش جامعه خود را به آغوش خطر می برند و از هیچ تلاشی فروگذار نیستند که این روحیه هم برگرفته از فرهنگ ایثار دفاع مقدس است.

در ادامه جلسه سردار صالحی پس از شنیدن گزارش همه مدیران مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس و همچنین مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، ضمن تقدیر از این همه تلاش جهادی در حوزه دفاع مقدس یادآور شد: راز ماندگاری حماسه های دوران دفاع مقدس همین ثبت و ضبط برنامه هایی است که شما به انجام آن مشغولید.

وی ضمن تشکر بابت انتشار کتاب ها و اسنادی که در حوزه فعالیت های ژاندارمری، کمیته و دیگر یگان های گذشته زیرمجموعه ناجا صورت گرفته افزود: باید همه تلاش کنیم که بهترین و بکرترین محتوای دوران پرافتخار دفاع مقدس را به نسل امروز و فردا تحویل دهیم.

در پایان این جلسه و نشست راهبردی مقرر شد که حوزه امنیت مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس استان توسط ماموران ناجا تامین شود و پشتیبانی لازم در خصوص چاپ کتاب های مربوط به نیروی انتظامی هم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها