محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه توسط طالبان

طالبان ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، خواستار پایان فوری این حملات شد.
کد خبر: ۵۳۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ - 06August 2022

محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه توسط طالبانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دولت موقت طالبان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ترور یکی از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی را محکوم کرد.

«عبدالقهار بلخی»، سخنگوی وزارت خارجه طالبان در توئیتی نوشت: «امارات اسلامی حملات وحشیانه اسرائیل به مسلمانان مظلوم و بی‌دفاع غزه را که در آن بسیاری از فلسطینی‌ها شهید و مجروح شدند را به شدت محکوم کرده و خواستار پایان فوری آن است.»

سخنگوی وزارت خارجه طالبان همچنین از جامعه جهانی خواست تا به مسئولیت خود در جلوگیری از جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی عمل کند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته جمعه ۱۴ مرداد مناطقی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که بنابر گزارش رسانه‌های فلسطین، «تیسیر الجعبری» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی و ۱۰ نفر دیگر در این حمله به شهادت رسیدند.

بعد از آغاز عملیات نظامی جدید رژیم موقت صهیونیستی علیه نوار غزه در شامگاه جمعه، رسانه‌های محلی بامداد شنبه نیز از تداوم حملات ددمنشانه به این منطقه خبر می‌دهند.

سخنگوی ارتش رژیم صهوینیستی بامداد شنبه اعلام کرد که هواپیما‌های جنگی این رژیم در حال حمله به اهداف جنبش مقاومت جهاد اسلامی در نوار غزه هستند.

سخنگوی ارتش رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام کرد که هواپیما‌های جنگی این رژیم در حال حمله به اهداف جنبش مقاومت جهاد اسلامی در نوار غزه هستند.

ساعتی بعد، خبرگزاری فلسطینی «شهاب» گزارش داد: «اشغالگران با موشک مسجد ابوحنیفه در شرق جبالیا واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند».

در این گزارش آمده است: «هواپیما‌های جنگی اسرائیلی زمین کشاورزی نزدیک مسجد الانصار در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را با دو موشک بمباران کردند».

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار