آیین گرامیداشت شهید «مصطفی ردانی‌پور» در اصفهان برگزار می‌شود

آیین گرامیداشت سالگرد شهادت حجت‌الاسلام «مصطفی ردانی‌پور» و شهدای عملیات والفجر ۲، امروز (شنبه) در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸ - 06August 2022

آیین گرامیداشت شهید «مصطفی ردانی‌پور» در اصفهان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیین گرامیداشت سالگرد شهادت حجت‌الاسلام «مصطفی ردانی‌پور» و شهدای عملیات «والفجر ۲» عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور خانواده‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و عموم مردم، همراه با روایت‌گری رزمندگان دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

«مصطفی ردانی‌پور» سال ۱۳۳۷ در اصفهان به دنیا آمد. پدرش از راه کارگری و مادرش از طریق قالیبافی مخارج زندگی را تأمین کرده و زندگی بسیار ساده‌ای داشتند. با وجود وضعیت مالی نه چندان خوب، اما به خاطر عشق و علاقه وافر به ائمه اطهار (ع) و حضرت زهرا (س) همیشه در جلسات روضه‌خوانی ماهانه در منزل‌شان برگزار می‌شد، شاید مهم‌ترین خصوصیات خانواده او را بتوان رزق حلال و محبت اهل‌بیت (ع) به‌خصوص حضرت زهرا (س) نامید.

وی در دوران جوانی وارد حوزه علمیه شد و پس از شروع جنگ تحمیلی به جبهه رفت و توانست با نشان دادن استعداد نظامی خود، فرماندهی قرارگاه فتح سپاه را برعهده گیرد. حجت‌الاسلام ردانی‌پور سرانجام ۲ هفته پس از ازدواجش یعنی پانزدهم مرداد سال ۱۳۶۲ در منطقه حاج‌عمران در حالی که فرماندهی لشکر امام حسین (ع) را بر عهده داشت، در عملیات والفجر ۲ بر اثر اصابت تیر به پشت جمجمه‌اش به شهادت رسید و پیکر پاکش بر خاک پاک جبهه‌ها باقی ماند و هرگز برنگشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها