محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در بندرعباس

رئیس پلیس راهور استان هرمزگان محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی و شهری مراسم تاسوعا و عاشواری حسینی در بندرعباس را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۳۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ - 06August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ «مجید صالح‌پور» رئیس پلیس راهور استان هرمزگان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: پلیس راهنمایی رانندگی استان با تمام توان در راستای تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی تلاش می کند تا ضمن ارائه خدمات خداپسندانه سهم کوچکی در این عزاداری داشته باشد.

وی افزود: برای تسهیل تردد شهروندان و هیئت های عزاداری در صبح روز تاسوعا با عنایت به برگزاری مراسم در نوار ساحلی و در زیر پرچم در بوستان غدیر، محدودیت تردد و دسترسی در کنارگذر لاین جنوبی بلوار ساحلی در محدوده مذکور انجام می شود.

این مسئول انتظامی ادامه داد: محدودیت ترافیکی شهر بندرعباس در روز عاشورا نیز از ساعت شش صبح تا پایان نماز ظهر عاشورا، در مسیر های میدان حضرت امام، تقاطع شهید مطهری تا میدان انقلاب و همچنین در مسیرهای مقابل بلوار امام خمینی (ره) از میدان شهداء تامیدان انقلاب و کلیه مسیرهای ورود به خیابان تاپایان مراسم عزاداری ظهر عاشورا اعمال می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان ضمن درخواست از شهروندان و رانندگان جهت همکاری شایسته با ماموران پلیس در نظم بخشی به ترافیک شهری در روز عاشورا، در صورت لزوم و ضرورت تردد، از مسیرهای جایگزین در بلوار جمهوری و بلوار ساحلی جهت تردد استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار