مسؤول بسیج رسانه سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

مهم‌ترین وظیفه فعالان رسانه‌ای تشکیل جبهه رسانه‌ای تراز انقلاب اسلامی است

سرهنگ «شکیب‌فر» گفت: مهم‌ترین وظیفه فعالان رسانه‌ای تشکیل جبهه رسانه‌ای تراز انقلاب اسلامی و تربیت کادر انقلابی است.
کد خبر: ۵۳۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹ - 06August 2022

مهم‌ترین وظیفه فعالان رسانه‌ای تشکیل جبهه رسانه‌ای تراز انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس‌ از اصفهان،‌ سرهنگ «محسن شکیب‌فر»، مسؤول بسیج رسانه سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، امروز (شنبه) در گردهمایی خبرنگاران عاشورایی شهرستان کاشان با گرامیداشت روز خبرنگاران و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) مهم‌ترین وظیفه فعالان رسانه‌ای را تشکیل جبهه رسانه‌ای تراز انقلاب اسلامی و تربیت کادر انقلابی مورد نیاز عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که خبرنگاران و اهالی رسانه، معاونت فضای مجازی و روابط عمومی در مجموعه سپاه و بسیج بایستی انجام دهند، ایجاد اتحادی بین مجموعه‌های رسانه‌ای حاضر در شهرستان است.

وی ایجاد اتحاد بین دستگاه‌ها و ارگان‌های شهرستان کاشان در حوزه رسانه‌ای را با سه ویژگی سرعت، دقت و صحت اخبار را ضروری دانست و افزود: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای با تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز، با قلم خود به مسؤولان در جهت رفع مشکلات جامعه و مردم کمک کنند.

شکیب‌فر با بیان اینکه شهید صارمی که با خون خود روز خبرنگار را ماندگار کرد، افزود: تک‌تک ما با قلم، دوربین، روزنامه، خبرگزاری و پایگاه خبری که در اختیارمان قرار دارد می‌توانیم در تشکیل دولت اسلامی مؤثر واقع بشویم.

وی با اشاره برگزاری کنگره بزرگداشت شهید سید محمد نواب شهید شاخص سال ۱۴۰۱ سازمان بسیج رسانه کشور در استان اصفهان افزود: ایشان از خبرنگارهای خوب اصفهان بودند که مدت ۲۰ سال در کشور بوسنی زندگی کرده و در ایام جنگ بوسنی و صربستان فعالیت‌های خبری خود را انجام می‌دادند.

مسؤول بسیج رسانه استان اصفهان با بیان شباهت‌های میان ویژگی‌های صرب‌ها و داعشی‌های امروز با مدافعان حرم، گفت:ویژگی‌های صرب‌ها را این شهید بزرگوار خیلی خوب به آن پرداخته و مطالب آن در دسترس است که جا دارد بیشتر به ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار پرداخته شود.

وی ضمن بیان اینکه استان اصفهان تعداد ۱۹ شهید رسانه‌ای دارد، به ماجرای تفحص شهید «فریدون ابراهیمی» نوجوان ۱۶ ساله‌ای که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده بود اشاره کرد و افزود: پیدا شدن سربند سالم یک شهید پس از گذشت ۴۰ سال از شهادتش می‌تواند یک رسانه باشد، ما باید با الگو قراردادن این شهدا و خون پاکشان گام‌های بلند و خوبی را در راستای رسالت عظیمی که بر عهده‌مان هست برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار