معاون آستان مقدس احمدی و محمدی (ع):

پیکر مطهر شهید عبدالله اسکندری در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به خاک سپرده می‌شود

«صحرائیان» گفت: پیکر مطهر سردار شهید «عبدالله اسکندری» با موافقت خانواده‌اش به جای گلزار شهدای دارالرحمه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) آرام خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۳۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴ - 06August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «علیرضا صحرائیان» معاون عمران و توسعه آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با اشاره به قرار قبلی مبنی بر خاکسپاری سردار «عبدالله اسکندری» در گلزار شهدای شیراز اظهار داشت: پس از بررسی‌ و جمع‌بندی به این نتیجه رسیدیم که به خانواده این شهید گرانقدر پیشنهاد بدهیم که پیکر مطهر سردار اسکندری در حرم مطهر شاهچراغ (ع) دفن شود.

علیرضا صحرائیان افزود: با بازدیدی که از منزل خانواده این شهید داشتیم پس از اعلام آمادگی جهت میزبانی ابدی از پیکر مطهر این شهید گرانقدر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) موافقت همسر و فرزندان سردار اسکندری را برای خاکسپاری پیکر مطهر وی در جوار حرم مطهر شاهچراغ (ع) گرفتیم.

وی افزود: بنابراین پیکر مطهر شهید اسکندری پس از تشییع در شهر‌ها و مراکز مختلف استان فارس، نهایتاً روز دوشنبه ۱۷ مردادماه مصادف با عاشورای حسینی، از ساعت ۹ صبح با حضور مردم شهیدپرور استان فارس، از میدان «شهدا» شیراز به سمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) تشییع و سپس در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز به خاک سپرده می‌شود.

پیش از این، اعلام شده بود که پیکر سردار شهید اسکندری در محل یادمان فعلی این شهید والامقام در گلزار شهدای دارالرحمه به خاک سپرده می‌شود که بدین ترتیب، محل خاکسپاری به حرم مطهر شاهچراغ (ع) انتقال یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها