جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی (ع):

داعش آمده بود تا اسرائیل را قدرتمند کند

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه سردار شهید اسکندری یکی از ستارگان درخشان دفاع مقدس که در دفاع از حرم باعث افتخار استان فارس شد، گفت: داعش زائده آمریکا است و آمده بود تا اسرائیل را مستحکم و قدرتمند کند.
کد خبر: ۵۳۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ - 07August 2022

سردار شهید اسکندری در دفاع از حرم باعث افتخار فارس استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) ظهر امروز (یکشنبه) در مراسم گرامی‌داشت سردار شهید اسکندری در لامرد با اشاره به شخصیت شهید حاج عبدالله اسکندری اظهار داشت: سردار شهید اسکندری یکی از ستارگان درخشان دفاع مقدس و استان فارس است که در دفاع از حرم باعث افتخار استان فارس شد.

وی گفت: جبهه حق که در مقابل آن جبهه باطل است مشخص و هویداست و حسین بن علی (ع) نیز قرآن ناطق و اسم اعظم است.

سردار غیب‌پرور افزود: امام حسین (ع) فخر همه کائنات و در عالم مخلوق بی مثال است و چه بگوییم که در روز تاسوعای سیدالشهدا با همه عظمتی که داشت خانواده خود و زبده‌ترین یاران خویش را فدا کرد که اسلام بماند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) ضمن تشکر از آحاد مردم که در این مراسم با عظمت تشییع شهید اسکندری و تاسوعای حسینی شرکت کردند، اظهار داشت: ای کاش شما آن روز بودید و عزیز فاطمه میان دونهر آب ذبح نمی‌شد و اسارتی بوجود نمی‌آمد و اجازه نمی‌دادید یک شش ماهه را به شهادت برسانند.

وی تصریح کرد: مگر می‌توان باور کرد این قوم ناخلف به نام اسلام و قرآن بیایند و پسر پیغمبر (ص) را با آن وضعیت فجیع یه شهادت برسانند که چنین حادثه‌ای در ۱۴۰۰ سال قبل اتفاق افتاد و خداوند خواست تا ما در دوران معاصر باور کنیم.

سردار غیب‌پرور افزود: داعش خبیث به نام اسلام، وحشیانه می‌تازد و نوامیس مسلمین و غیر مسلم را مورد تأدی قرار دادند و شهر‌ها را غارت کردند و از هر کردار زشتی کوتاهی نداشتند.

وی گفت: ما معتقدیم که داعش زائده آمریکا است و آمده بودند تا اسرائیل را مستحکم و قدرتمند کنند که به خواست خداوند فروپاشی آن‌ها را در آینده نزدیک خواهید دید.

جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی (ع) افزود: فداکاری امثال شهید اسکندری و حججی‌ها باعث شد تا گروهک‌های شیطانی امثال جیش العدل، داعش و نابود شوند و صهیونیست‌ها خود را در قفس قائم کنند و امروز نیز جبهه مقاومت مجهز به سلاح‌هایی است که به راحتی می‌تواند از خود دفاع کنند.

وی بیان داشت: کسانی در جبهه حق ماندگارند که دائماً فعال باشند و جبهه حق دچار غفلت، بی کاری، خواب و دچار تردید نمی‌شود.

سردار غیب‌پرور ادامه داد: یا باید در جبهه اسلام باشیم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بلند کنیم و گوش به فرامین امام خامنه‌ای عزیز باشیم و اگر نبودیم در لشکر مقابل هستیم و جای سومی هم نیست.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها