رییس کل دادگستری کرمان:

کربلا دانشگاه عشق و جهاد است

«حمیدی»با صدور پیامی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی، تاکید کرد، محرم، ماهی است که در آن حسین‌بن‌علی (ع) با عده‌ای از باوفاترین اصحاب خود، کلاس شهادت و ایثار را آغاز کردند و با خون خود کربلا را برای بشریت به دانشگاه عشق، ایمان، جهاد و پایداری تبدیل کردند.
کد خبر: ۵۳۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ - 07August 2022

کربلا دانشگاه عشق و جهاد است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین «ابراهیم حمیدی» رییس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی آمده است، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، عاشورا را آفرید و عاشورا حسینیان را، و اینک نوایی آشنا به گوش می‌رسد، باز این چه شورش است که در خلق عالم است.

در ادامه این پیام آمده است، آری سخن از محرم و عاشورای حسینی است؛ ماهی که در آن حسین‌بن‌علی علیه السلام با عده‌ای از باوفاترین اصحاب خود، کلاس شهادت و ایثار را آغاز و با خون خود کربلا را به دانشگاه عشق و ایمان، جهاد و پایداری برای بشریت تبدیل نمودند.

دانشگاهی که استادش حسین بن علی(ع) و شاگردانش حر بن یزید ریاحی، قمر بنی‌هاشم، قاسم بن الحسن، علی‌اکبر، زینب کبری و همه رهپویان حق و حقیقت در طول تاریخ بشر هستند.

رییس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی ادامه می دهد، اینکه در طول تاریخ نهضت‌های بی‌شماری رخ داده که متأثر از آن حادثه عظیم و قیام خونین بوده است؛ نشان می دهد به راستی وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم و با تفکر در ماهیت قیامی که بقای دین مبین اسلام را تضمین کرده است، ظلم ستیزی، حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اخلاقی را ترویج دهیم.

در بخش پایانی این پیام آمده است، اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را حضور مردم خداجو، حق طلب و شریف استان کرمان بالاخص قضات و کارکنان اداری دادگستری کل استان کرمان  تسلیت عرض نموده و قبولی عزاداری همه عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را از درگاه حضرت احدیت مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها