همایش سنگرسازان بی‌سنگر استان کرمان برگزار شد

اولین داشته رزمندگان ایمانی راسخ بود که با این ایمان راسخ و آهنین کارهای عظیم را آنهم فقط برای رضای خدا انجام می دادند.
کد خبر: ۵۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ - 28September 2015

همایش سنگرسازان بی‌سنگر استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، در ششمین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور رئیس  معاونین ، مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی ، جمعی از مسئولین ادارات استان و فرمانده تیپ و فرماندهان گردانهای مهندسی رزمی خیبر، همایش بزرگ سنگرسازان بیسنگر برگزار شد.

در این همایش مهندس عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تیپ مهندسی رزمی و سنگر سازان بی سنگر عملی نیکوست که احیاء و ترویج فرهنگ ومدیریت جهادی را در پی دارد.

در ادامه “علی کارنما” فرمانده تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد در دوران دفاع مقدس گفت: جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس اقداماتی نظیر ساخت  و نصب دکل های دیده بانی، احداث خاکریزها، جاده ها، پمپاژ آب و هزاران مورد دیگر انجام داد و سامانه های موشکی که امروز مورد افتخار است زیر ساخت آن را جهاد ایجاد کرد.

وی با اشاره به جمعیت زیاد جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و گلایه از بعضی نامهربانیها وبی مهریها نسبت به جانبازان گفت: با آنهمه تعداد، متاسفانه جانبازان کانونی ندارند که پیگیر خواستههای آنها باشد.

درادامه  همایش امیر سرتیپ امیری کیاسری با اشاره به این مطلب که  اولین داشته رزمندگان ایمانی راسخ بود که با این ایمان راسخ وآهنین کارها ی عظیم  را آنهم فقط  برای رضای خدا انجام می دادند.

وی از جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب، به عنوان نهادی نام برد که کارهایی که در مناطقی که بسیار محروم ونیازمند بودند باید قبلا انجام می شده و نشد وقابل تصور هم نبود به راحتی انجام می داد.

کیاسری افزود: ذهنیت اصلی جهادگران این بود که  کار را  فقط برای رضای خدا انجام داده و اینکه کار را برای چه کسی انجام میدهند برایشان مهم نبود.

در پایان این مراسم ۶ تن از سنگر سازان بی سنگر دوران دفاع مقدس به ذکر خاطرات تلخ و شیرین آن دوران پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار