رونمایی از کتاب و نرم افزار دفاع مقدس در سمنان

14 عنوان کتاب و دو نرم افزار دفاع مقدس در سمنان رونمایی شد.
کد خبر: ۵۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴ - 28September 2015

رونمایی از کتاب و نرم افزار دفاع مقدس در سمنان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، در این آیین  که با حضور سرهنگ فریدون پهلوانی مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان ، حجت الاسلام فریدون مدیر کل بنیاد شهید  و امور ایثارگران استان سمنان،یاراحمدی رئیس حوزه  هنری استان  و دیگر مسئولین دستگاههای اجرایی در اداره کل کتابخانه  های عمومی  استان برگزار شد، حجت الاسلام  فریدون  برگزاری برنامه های مشترک توسط ادارات  و سازمان های فرهنگی را مثمر ثمر دانست و  افزود: سعی کنیم در اجرای  برنامه  ها ،اخلاص را سرلوحه  اقدامات  خود قرار دهیم  تا اثر گزاری امور بیشتر  و افزون تر  گردد.

وی در خصوص چاپ 13 جلد  کتاب فرهنگ نامه شهدا اظهار داشت: این کتاب در یک ژانر خاص منتشر شده و تمامی قواعد بین المللی  در آن رعایت شده است .

وی افزود: استان سمنان در تولید و انتشار کتب دفاع مقدس در رده سوم کشوری قرار دارد که این  نشان از  فرهنگ خیز بودن  و ادبیات غنی  استان  دارد.

در  این آیین  از 14 عنوان  کتاب دفاع  مقدس و دو نرم افزار  اندروید شامل  زندگی و حیات  شهدای شاخص ملی  استان  و کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت رونمایی به عمل  آمد. همچنین  از نویسندگان  و پدید آورندگان  این آثار نیز تجلیل گردید.

کتاب گردان  خورشید ، خط شکنان و براکم اثر محمد عبدالله زاده، هشت بهشت  اثر محبوبه  حاجیان نژاد، شوکت  یار و او منتظر ماست اثر راضیه  دخانیان ،شبیه طلوع اثر محمد اطهری، مروارید پیکان وگرده رش اثر رضا وطنی، مثل شب یلدا اثر حیدر قلی جعفری، دیدار با آفتاب اثر سمیرا السادات امامی، از دشت تا دشت اثر علیرضا شاه حسینی ، مردی با پیراهن  سفید  اثر ابوالقاسم  صفا ، وصیت نامه کامل شهدای استان سمنان  به کوشش زهرا  مرادی نسب از عناوین  کتبی  هستند که در این مراسم  رونمایی شد .

در این مراسم از تلاش ها و زحمات  سرکار خانم خطیبی و همسر جانباز 70 درصد محمد رضا  رادمهر و سرکار خانم رهنما همسر جانباز 70 درصد سید مرتضی حسینی نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار