پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به مناسبت روز خبرنگار

سرهنگ «حسن حبیبی» در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۳۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ - 08August 2022

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«ن و القلم و مایسطرون»

ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش؛ حضرت زینب کبری (س) پیام عاشورا را در حالی به گوش جهانیان رساند که دستگاه حاکم با القای دروغ و انگاره سازی‌های مختلف علیه امام حسین (ع) وارد عمل شده بود و به این وسیله زمینه‌ی رسوایی فضاحت بار یزید و یزیدیان را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.

درود به همه خبرنگارانی که عزم خود را برای تداوم مسیرآرمان‌های انقلاب اسلامی و این راه نورانی جزم کرده‌اند و امروز که دشمنان با غول‌های رسانه‌ای و امپراتوری‌های خبری و با سلاح جعل و تزویر، به جنگ بشریت آمده‌اند، با وجود همه کمبود‌ها و مشکلات، شجاعانه در مقابل همه این قوای جهل قد برافراشته‌اند. غیورمردان وزنانی که پیشرو برای تحقق آرمان‌های بلند اسلامی از همه چیز گذشته‌اید و تمامی ظرفیت خود را به مصداق واقعی «جهادتبیین» در عرصه جنگ نابرابر در مقابله با توطئه‌های پیچیده استکبار جهانی و جنگ ترکیبی و عملیات روانی و تبیین خط نورانی ولایت به پرچمداری امام خامنه‌ای عزیز وآرمان‌های والای انقلاب اسلامی درتحقق بیانیه گام دوم انقلاب و امیدآفرینی مردم به کار گرفته‌اید.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه، روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات آزاد را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه آگاهی بخشی و ارتقاء سطح فرهنگی، فکری، سیاسی، و اقتصادی جامعه و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش عرض نموده و برای آنان سلامتی و توفیق آرزو می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار