نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان:

مدیران با اقدام جهادی، عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنند

آیت‌الله «طباطبایی‌نژاد» گفت: نیاز کشور این است که مدیران خوب، متعهد، متخصص و انقلابی با اقدام جهادی، عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنند و مشکلات بزرگ و عمده کشور را برطرف سازند.
کد خبر: ۵۳۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵ - 09August 2022

کشور به مدیران متعهد، متخصص و انقلابی نیاز داردبه گزارش دفاع‌پرس‌ از اصفهان،‌ آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان، صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «ناصر نقویان» اظهار داشت: نیاز کشور این است که مدیران خوب، متعهد، متخصص و انقلابی با اقدام جهادی، عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنند و مشکلات بزرگ و عمده کشور را برطرف سازند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه کار کردن در شرایط کنونی برای هر مدیری دشوار است، افزود: به نامزد‌های انتخاباتی ایراد گرفته می‌شود که فلان وعده را دادی، اما تاکنون انجام نشده است؛ باید دقت داشت هنگامی که مدیری، وارد میدان عمل می‌شود، با اولویت‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شود که شاید وعده انتخاباتی او در این اولویت‌ها قرار ندارد؛ بنابراین او باید برای ساماندهی امور کشور به اولویت‌ها رسیدگی کند، نه برخی از وعده‌های انتخاباتی.

آیت‌الله «طباطبایی‌نژاد» با اشاره به ضرورت توجه و مراقبت از گفتار و سخن، بیان کرد: آدمی باید مراقب گفتار خود باشد؛ در حدیثی می‌خوانیم که انسان هرچه را می‌داند، نباید به زبان جاری کند؛ بلکه باید مراقب گفتار خویش باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: مثلاً فردی گفته است که چرا همه علما و اساتید و طلاب در قم ساکن هستند و نباید این‌گونه باشد؛ در پاسخ باید گفت که قم مرکزی برای آموزش و تربیت طلاب در رشته‌های مختلف علوم دینی است؛ قرار نیست همه طلاب، مبلغ دینی و سخنران شوند؛ بلکه نیاز است در رشته‌های مورد نیاز کشور و دین، تخصص پیدا کنند؛ از سوی دیگر شهر قم مرکزی برای تربیت طلاب کشور‌های دیگر نیز به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار