بیانیه سپاه حضرت استان اصفهان به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم؛

شهدای مدافع حرم با گذر از تعلقات دنیوی، حجاب‌های ظلمانی را درنوردیدند

سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۳۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ - 09August 2022

پیام سپاه استان اصفهان به مناسبت ۱۸ مردادماه، روز بزرگداشت شهدای مدافع حرمبه گزارش دفاع‌پرس‌ از اصفهان،‌ سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به‌مناسبت ۱۸ مرداد مصادف با روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.

سلام و درود الهی و انبیای عظام به ارواح مطهر و ملکوتی شهدای والامقامی که خون مطهرشان را در طریق وصال تقدیم به محبوب کرده و به فرموده پیر و مرشدشان، در قهقهه مستانه‌شان عند ربهم یرزقون گشتند.

اقتدار دفاعی بازدارنده و امنیت پایدار و مثال‌زدنی امروز ایران عزیز که بر پیشانی آن نام و یاد شهیدان از جنگ تحمیلی هشت ساله تا نبرد‌های دفاع از حرم آل‌الله در جبهه مقاومت اسلامی می‌درخشد، به مثابه یک گزاره بیدارگر و الهام‌بخش کانون توجه و تمرکز افکار عمومی جهانیان قرار گرفته و آنان را به مطالعه و درس‌آموزی از تجربه تاریخی ایرانیان در مبارزه با نظام سلطه و استکبار و عرصه حمایت و مجاهدت در محور مقاومت فرا می‌خواند.

۱۸ مرداد، روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم است؛ شهدایی که با گذر از همه تعلقات دنیوی خود حجاب‌های ظلمانی را درنوردیده، با جانبازی و ایثار و گذر از تمامی مرز‌های محدود حیات مادی، به بشریت، شرافت، آزادی، استقلال، انسانیت، عزت نفس و کرامت انسانی و الهی را هدیه کرده و حیات عزتمند ابدی را نوید بخشیده‌اند.

تولید داعش و تروریسم تکفیری یکی از وقایع تلخ تاریخ معاصر بشریت بود که تحت سیاست‌ها و سرمایه‌گذاری‌های هنگفت سردمداران استکبار جهانی به‌منظور تضعیف انقلاب اسلامی و شکست جبهه مقاومت در منطقه راهبردی غرب آسیا و پایدارسازی امنیت اشغالگران قدس شریف و تأمین منافع شیطانی آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان پدیدار شد.

استان اصفهان به‌عنوان طلایه‌دار دفاع از انقلاب اسلامی و شهدایی مانند «محسن حججی» نماد نسل دوم انقلاب اسلامی و نمونه‌ای از جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی است که در قبال تهدید‌های دشمنان امت اسلامی آرام نمی‌گیرند و تا پای شهادت می‌ایستند.

سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان این روز را به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان مدافع حرم علی‌الخصوص همسران، فرزندان، پدران و مادران صبور و بزرگوار شهدا که در نهایت اخلاص، عزیز خود را عاشقانه در مسیر اعتلای ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تقدیم کردند، تهنیت گفته و عزت، سربلندی و توفیق روز افزون همه عزیزان را مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار