رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

دشمنان علاوه بر ترور فیزیکی، سردار سلیمانی را ترور مجازی کردند

سروری با بیان اینکه دشمنان سردار سلیمانی را پس از ترور فیزیکی، ترور مجازی کردند، گفت: آنها دایره این ترور را روز به روز وسیع‌تر می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ - 09August 2022

دشمنان علاوه بر ترور فیزیکی، سردار سلمانی را ترور مجازی کردندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تأکید بر اینکه شهروندان تهرانی هر سال پر شکوه تر از سال قبل مراسم عزاداری ایام محرم را برگزار می‌کنند، اظهار داشت: سالن‌های عزای آقا اباعبدلله (ع) از کودکان، نوجوانان و جوانان در مراسمات امسال پر شده بود.

وی با بیان اینکه میثم مطیعی یکی از مداحان ولایتمدار نوحه ای انقلابی را خوانده است، خاطرنشان کرد: این نوحه در مسیر حذف قرار گرفته است. نباید فضای مجازی را در اختیار دشمنان قرار دهیم که به ما بگویند چه کنیم یا نکنیم. آیا این چیزی جز ترور رسانه ای است؟

سروری با تأکید بر اینکه دشمنان، سردار شهید سلیمانی را پس از ترور فیزیکی، ترور مجازی کردند، یادآور شد: دایره این موضوع روز به روز وسیع تر می شود. اگر قدرت نداشته باشیم در برابر این تحرکات بایستیم باید شاهد موارد بیشتری از این قبیل موضوعات باشیم. اگر جریان مدیریت نشود شاید کلمه اسلام نیز جزء حذفیات قرار بگیرد که این جریان خطرناک است؛ لذا وظیفه ما در این راستا بسیار سنگین است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها