مدیر عامل خیریه امدادگران عاشورا عنوان کرد؛

کمک ۳۰ میلیارد تومان به نیازمندان/ برقراری پایگاه‌های سنجش سلامت برای پیشگیری از بیماری‌های صعب العلاج

سردار فتحیان گفت: خیریه امدادگران عاشورا در سال گذشته بیش از ۳۰ میلیارد تومان از پول خیرین را برای کمک به افراد تحت پوشش، هزینه کرده است.
کد خبر: ۵۳۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۹ - 10August 2022

کمک ۳۰ میلیارد تومان به نیازمندان/ برقراری پایگاه‌های سنجش سلامت برای پیشگیری از بیماری‌های صعب العلاجبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار نصرالله فتحیان مدیر عامل خیریه امدادگران عاشورا در هیأت متوسلین به حضرت زهرا (س) این خیریه اظهار داشت: امسال بیست و ششمین سال فعالیت هیأت امدادگران عاشورا است؛ این هیأت با حضور رزمندگان دفاع مقدس در بهداری جبهه‌ها تشکیل شده لذا با هم عهد بستند برای رضای خدا آبرو، عمر، پول و تخصص شان را جهت خدمت به بندگان خدا اختصاص دهند.

وی افزود: جمعیت حاضر در این هیأت ۱۵۰ هزار نفر را در سراسر کشور شامل می‌شود که همگی جزو جامعه پزشکی کشور هستند به همین علت در روز‌های کرونایی این عزیزان جزو اولین نفراتی بودند که برای کمک به دستگاه سلامت کشور، لبیک گفتند.

فتحیان با اشاره به اینکه هیأت امدادگران عاشورا در تهران ۵۰ نفر خادم دارد، ادامه داد: ساختمان مرکزی خیریه امادگران عاشورا تماما توسط خیرین ساخته و تجهیز شده و این در حالی است که ۸۰ هزار بیمار سرطانی و صعب العلاج را تحت پوشش دارد به نحوی که فقط در سال گذشته بیش از ۳۰ میلیارد تومان از پول خیرین برای کمک به افراد تحت پوشش، کمک شده است.

وی تصریح کرد: این هیأت ۵ میلیارد تومان هم سبد ارزاق و بیش از ۶ میلیارد تومان نیز در قالب قرض الحسنه به نیازمندان تحت پوشش امدادگران عاشورا طی مدت یاد شده کمک کرده است؛ یکی از راهبرد‌های این خیریه پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری‌های صعب العلاج است به همین خاطر با تایید وزارت بهداشت پایگاه‌های سنجش سلامت را به منظور آموزش و پیشگیری از ابتلا به این بیماری‌ها در اقصی نقاط کشور دایر کردیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار