معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ویژه‌برنامه بزرگداشت سالروز ورود آزادگان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

«هاشمی‌مهر» از برگزاری ویژه‌برنامه بزرگداشت سالروز ورود آزادگان در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه به مدت دو روز در روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد در شهرستان دنا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ - 09August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات استانداری برگزار شد. 

«سید جواد هاشمی‌مهر» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه آسایش و حیات ما مدیون دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: سالروز ورود آزادگان به میهن، مناسبت ویژه‌ای است که باید برای گرامیداشت آن، یک مراسم خاص و زیبنده برگزار شود.

وی از برگزاری ویژه‌برنامه بزرگداشت سالروز ورود آزادگان در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه به مدت دو روز در روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد در شهرستان دنا برگزار می‌شود.

«رضا پارسیان‌نژاد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه روز ۲۶ مرداد روز تجلیل از آزادگان است، افزود: آزادگان در بین جامعه ایثارگری نماد صبر، اخلاص و ایثار هستند.

وی تجلیل از آزادگان استان کهگیلویه و بویراحمد و برنامه نمادین ورود آزادگان در ورودی شهر سی‌سخت را از برنامه‌های گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود با همه آزادگان استان دیدار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار