امام جمعه ایلام:

مسیر اربعین شاهراه حکومت جهانی امام زمان (عج) است

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار گفت: مسیر اربعین شاهراه حکومت جهانی امام زمان (عج) است و مردم استان ایلام افتخار دارند که در این مسیر خادم زوار امام حسین (ع) هستند و متناسب با توانی که دارند در خدمت زوار خواهند بود.
کد خبر: ۵۳۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ - 09August 2022

مسیر اربعین شاهراه حکومت جهانی امام زمان(عج) استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان ایلام در پایانه مرزی مهران، با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور، با تسلیت ایام سوگواری اهل بیت (ع) و شهدای دشت کربلا، اظهار داشت: سردار وحیدی با روحیه جهادی، نقش بزرگی در میدان‌های مختلف ایفا می کند و برای همراهی با مردم در سختی هایی که پیش می آید، نقطه شاخصی است که مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب هم قرار گرفته است.

کریمی تبار با تقدیر از زحمات استاندار ایلام و مسئولان استان، عنوان کرد: حرکت جهادی خوبی آغاز شده است ولی وضعیت عقب ماندگی های استان بسیار بالاست که این حرکت جهادی امید است در راستای توسعه استان استمرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: توفیقی که خدواند متعال به مسئولان در این شرایط در راستای خدمتگزاری به زوار امام حسین (ع) عطا کرده است یک نعمت بزرگ است که باید از ثانیه به ثانیه آن برای تکریم زوار امام حسین (ع) بهره برد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه در روایت داریم که تکریم زائر امام حسین (ع) ارزش بسیار بالایی دارد، گفت: اربعین امسال با توجه به شرایط گرمای هوا و ازدحام جمعیت باید بسیار قوی مدیریت شود، بخشی لازم است که در استان مدیریت شود که خوشبختانه مدیران استان پای کار هستند اما بخشی دیگر نیازمند حمایت مسئولان کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها