در پیامی؛

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت پدر سردار «سلیمانی» را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با صدور پیامی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ - 10August 2022

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت پدر سردار «سلیمانی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی درگذشت پدر سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

سردار سرتیپ پاسدار برادر غلامرضا سلیمانی
رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

تحول و تطور آدمی از نهاد جسم به نهاد روح، گرچه به مذاق خویشان و نزدیکان تلخ است، لیکن کسوت جان، عاقبت برکندنی و جامه مرگ ناگزیر پوشیدنی است.

با نهایت تأسف درگذشت والد گرامیتان مرحوم مغفور حاج ابوالقاسم (ره) را تسلیت می‌گویم.

آن مرحوم عمری را با پارسایی و خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت (علیهم‌السلام) سپری و سرانجام با قلبی سرشار از عشق به حضرات معصومین (علیهم‌السلام) همزمان با عاشورای حسینی و روز شهات حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و در جوار حق آرمید.

اینجاب فقدان آن انسان پرهیزگار را صمیمانه تسلیت عرض نموده و از قادر متعال برای آن مرحوم مغفور خلود در روح و ریحان و جنت النعیم و برای جناب عالی و سایر بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مقرون صحت و سلامت مسألت می‌نمایم.

امید است خداوند متعال پاداش نیکی‌های آن عبد صالح، ابوی گرامیتان را با کرم و فضل خود به او عطا نماید و او را در جوار رحمت و مغفرت واسعه خویش متنعم و همراه و همنشین اولیای الهی قرار دهد.

عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها