سردار رادان در یادواره شهدای قزوین در غرب کشور:

جنگ دشمنان با ایران تا زمانی که جمهوری اسلامی هست ادامه دارد

جنگ دشمنان با ایران تا زمانی که کشوری به نام جمهوری اسلامی وجود دارد، ادامه داردو جنگ دشمن با ایران بر سر مسائل سرزمین، آب‌وخاک نبود بلکه آن‌ها با جمهوری اسلامی و دین اسلام جنگ داشتند.
کد خبر: ۵۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ - 28September 2015

جنگ دشمنان با ایران تا زمانی که جمهوری اسلامی هست ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین ، سردار احمدرضا رادان در پنجمین یادواره سرداران و 700 شهید استان قزوین در غرب و شمال غرب کشور که شب گذشته در مسجد امام خمینی(ره)  برگزار شد در سخنانی گفت: در زمان پیامبر اکرم(ص) مریدان ایشان پا در جای قدم پیامبر میگذاشتند و حرکت میکردند میگفتند، نمیخواهیم قدیمی از پیامبر و امامان جلوتر و عقبتر حرکت کنیم و  امروز نیز مردم ایران پشت سر ولایتفقیه حرکت میکنند به همین دلیل است که کشور با سرعت به مدارج بالای علمی رسیده و در دنیا و جهان اسلام به لحاظ علمی برجسته است.

سردار رادان با اشاره با فتنه سال 1388 در کشور گفت:در فتنه سال 88 برخی که سخنان ولایتفقیه برخلاف اهداف آنها بود فاصله گرفتند و تبعیت از ولایتفقیه را تا زمانی که به نفعشان بود میپذیرفتند،  که این موضوع نشاندهنده آن بود که تابع رهبری نیستند و همیشه تلاش میکنند تا امت را از امام جدا کنند.

این فرمانده انتظامی  در ادامه بیان کرد:جنگ دشمنان با ایران تا زمانی که کشوری به نام جمهوری اسلامی وجود دارد، ادامه داردو جنگ دشمن با ایران بر سر مسائل سرزمین، آبوخاک نبود بلکه آنها با جمهوری اسلامی و دین اسلام جنگ داشتند تا از رشد و گسترش این دین جلوگیری کنند.

در ابتدای این مراسم حجتالاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در سخنانی یاد و خاطرات شهدای حادثه منا را گرامی داشت و بیکفایتی آل سعود در اداره مناسک حج را عامل این فاجعه جهان اسلام خواند.

گفتنی است در ادامه این مراسم از کتاب خاطرات سردار شهید رضا حسنپور جانشین لشگر 17 علی ابیطالب با حضور سردار رادان و برادر شهید حسنپور رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار