رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

باید در راستای تحقق شعار سال بە شرکت‌های دانش‌بنیان کمک شود

«خدائیان» با بیان اینکه فعالیت واحدهای تولیدی قابل ستایش است، گفت: همگی باید در راستای تحقق شعار سال تلاش و بە شرکت‌های دانش‌بنیان کمک شود تا فعالیت خود را آغاز کنند.
کد خبر: ۵۳۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ - 10August 2022

باید در راستای تحقق شعار سال بە شرکت‌های دانش‌بنیان کمک شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «ذبیح‌اللە خدائیان» رئیس سازمان بازرسی کل کشور امروز (چهارشنبه) در سفر خود بە استان کردستان از کارخانە لاستیک بارز کردستان بازدید کرد و با بیان اینکه فعالیت واحدهای تولیدی قابل است، اظهار داشت: همگی باید در راستای تحقق شعار سال تلاش و بە شرکت‌های دانش‌بنیان کمک شود تا فعالیت خود را اغاز کنند.

وی افزود: دستگاەهایی کە پشتیبانی از واحدهای تولیدی را برعهدە دارند موظفند موانع پیش روی تولیدکنندگان را رفع کنند چراکه در جنگ اقتصادی دشمن علیە کشور، واحدهای تولیدی همچون سربازان و سرداران این جبهە هستند.

خدائیان تصریح کرد: اولین نکتەای کە باید در تولید لاستیک بە آن توجە شود، بحث ارتقاءکیفیت لاستیک‌ها در کارخانە بارز است بە گونەای کە قدرت رقابت با شرکت‌های خارجی را داشتە باشد چراکه تولید لاستیک در ابتدا با جان و سلامت مردم سروکار دارد و هراندازە کیفیت آن بالاتر باشد تاثیر بسزایی در سلامت جان مردم دارد و چنانچە کوچکترین کوتاهی در کیفیت ساخت لاستیک‌ها بە یک فاجعە جبران ناپذیر تبدیل خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامە داد: دومین نکتە کە باید مورد توجە قرار گیرد توسعە فازهای مختلف واحدهای تولیدی است تا نیاز کشور را تامین و نیاز بە واردات را کاهش دهد.

خدائیان یکی از مشکلات کارخانە بارز را تقسیط تسهیلات ارزی بیان کرد و گفت: این مهم در ستاد تسهیلات استان بررسی و بە مرکز انعکاس دادە شدە و در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.

وی ادامە داد: شهرک های صنعتی فرصت خوبی است که سرمایه‌گذاری ها به این شهرک ها هدایت شود اما در بسیاری از آنها مشکلاتی وجود دارد که بیشتر اوقات مشترک است یکی از این مشکلات بحث اسناد مالکیت زمین هایی است که واحد تولیدی قرار است در آن ایجاد شود.

خدائیان بە مشکلات مشترک واحدهای تولیدی در کشور گریزی زد و گفت: یکی از مشکلات موجود اسناد مالکیت زمین‌هایی است کە در اختیار واحدهای تولیدی قرار می‌گیرد کە باید بە این مهم رسیدگی شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور یادآور شد: برای اجرای پروژەها باید مدت زمانی معینی را تعیین و در صورت اجرا پروژە از حبس خارج و در اختیار سرمایەگذاران واقعی قرار دادە شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار