توسط امام جمعه نهاوند صورت گرفت؛

تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت در شهرستان نهاوند

به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، «عباسعلی مغیثی» امام جمعه شهرستان نهاوند از خبرنگاران فعال در حوزه ایثار و شهادت این شهرستان تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۳۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ - 10August 2022

تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت در شهرستان نهاوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، به مناسبت فرارسیدن ۱۷مرداد، روز خبرنگار از خبرنگاران فعال در حوزه ایثار و شهادت با حضور حجت الاسلام «عباسعلی مغیثی» امام جمعه و «مصطفی سراقی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند تجلیل شد.

حجت‌الاسلام مغیثی در این مراسم اظهار داشت: ائمه جمعه هم به لحاظ وجود تریبون نماز جمعه خود را از اصحاب رسانه می‌دانند و ضروری است که رسانه‌ها نسبت به جهاد تبیین و اشاعه فرهنگ قیام عاشورا اهتمام بیشتری داشته باشند.

در ادامه سراقی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، ب ویژه شهدای خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار دارند، بیان داشت: خبرنگاران می‌توانند فرهنگ شهادت و زندگانی سراسر افتخار شهدا را برای نسل جوان و نوجوان این کشور ترسیم و ادامه‌دهنده راه آنان باشند.

وی افزود: امروز دشمن با استفاده از جنگ نرم به دنبال نابودی ارزش‌های نظام اسلامی و اعتقادات مردم به‌ویژه نسل جوانان است.

رئیس بنیاد شهید نهاوند متذکر شد: رسالت خبرنگاران در امید آفرینی و زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی بسیار مهم و اثر گذار است.

در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران فعال در حوزه ایثار و شهادت تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار