رئیس بسیج رسانه‌ای استان کردستان:

دستاوردهای نظام و انقلاب منعکس شود

«رشیدی» بسیح رسانه را بازوی رسانه‌ای دولت خواند و گفت: در عرصه جنگ نرم، رسانه‌ها باید بیش از پیش در راستای دستاوردهای نظام تلاش کنند و با بسیج تعامل داشته باشند.
کد خبر: ۵۳۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ - 11August 2022

دستاوردهای نظام و انقلاب منعکس شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حامد رشیدی» رئیس بسیج رسانه‌ای استان کردستان شامگاه چهارشنبه در نشستی که به مناسبت روز خبرنگار در ناحیه سپاه سنندج برگزار شد اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه در استان توانسته اقدامات مهمی در حوزه تعامل رسانه با بسیح انجام دهد و ۸۰ درصد خبرنگاران استان را جذب کند که این اتفاق بسیار خوبی است.

وی افزود: کردستان هفتمین دوره جشنواره ابوذر را برگزار کرده و سال گذشته توانسته در بخش یادداشت نویسی در کشور حائز رتبه شود که نشان دهنده جایگاه بالایی رسانه ای خبرنگاران استان کردستان است.

رشیدی تصریح کرد: این جشنواره امسال نیز برگزار خواهد شد و امیدوارم با شرکت فعالان رسانه در آن، ظرفیت رسانه‌ای استان را به کشور معرفی کنیم.

رئیس بسیج رسانه‌ای استان کردستان بیان داشت: این نهاد طی سال‌های گذشته به بهترین نحو مدیریت شده و امید است در آینده نیز این مدیریت تداوم یابد.

وی ادامه داد: سازمان بسیج رسانه از حضور و عضویت رسانه‌های استان برای مطالبه گری و خدمت به مردم استقبال می‌کند.

این مسئول بسیح رسانه را بازوی رسانه‌ای دولت خواند و افزود: در عرصه جنگ نرم، رسانه‌ها باید بیش پیش در راستای دستاوردهای نظام تلاش کنند و با بسیج تعامل داشته باشند.

رئیس بسیج رسانه‌ای استان کردستان یادآور شد: بسیج رسانه ظرفیتی مردمی است و ما نیز از هر سلیقه، گرایش و تفکری که در چهارچوب نظام قرار گیرد با آغوش باز استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها