سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی در برنامه زنده هفت شهر عشق:

عملیات ثامن الائمه اوج وحدت بین نیروهای مسلح بود

نقش امام و وحدت نیروهای مسلح در این عملیات برجسته بود و باعث شد پیروزی‌های این عملیات زمینه پیروزی عملیات بزرگ بعدی همچون بیت‌المقدس بود.
کد خبر: ۵۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ - 28September 2015

عملیات ثامن الائمه اوج وحدت بین نیروهای مسلح بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، ویژهبرنامه زنده "هفت شهر عشق" شب گذشته با حضور سرهنگ پاسدار مهدی طاهر خانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین شب گذشته از سیمای مرکز قزوین پخش شد.

در این برنامه که به مدت هفت شب از سیمای مرکز قزوین پخش میگردد سرهنگ پاسدار مهدی طاهر خانی در سخنانی با گرامیداشت یاد سه هزار شهید استان قزوین در دوران دفاع مقدس گفت: همه کشور شهدایی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردهاند اما در بین شهدای قزوین دارای ویژگیهای منحصربهفردی هستند که از این حیث در کشور شاخصاند.

وی در ادامه بابیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس بابیان خاطرهای از سردار شهید مصیب مرادی فرمانده گردان تخریب گفت: این افتخار را داشتم که در گردان تخریب در خدمت شهید مرادی بودیم و در تمام سالهای بعد از دفاع مقدس با خاطرات این شهید عزیز مأنوس بودم، چراکه شهید مرادی بسیار شجاع و در میدان نبرد جسور بود و باتدبیر و مدیریت ویژهای نیروهایش را هدایت و راهبری میکرد، فردی خوشاخلاق بود بهویژه با نوجوانان و بسیجیان با مهربانی و ملاطفت رفتار میکرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در ادامه با اشاره به عملیات ثامنالائمه و شکست حصر آبادان گفت: نقش امام و وحدت نیروهای مسلح در این عملیات برجسته بود و باعث شد پیروزیهای این عملیات زمینه پیروزی عملیات بزرگ بعدی همچون بیتالمقدس بود.

گفتنی است این برنامه به مدت هفته شب در طول هفته دفاع مقدس هر شب از ساعت 21 در سیمای مرکز قزوین پخش میگردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار