۲ تن از کارکنان انتظامی دلیجان آسمانی شدند

دو نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان حین انجام ماموریت، آسمانی شدند.
کد خبر: ۵۳۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ - 11August 2022

آسمانی شدن ۲ تن از کارکنان انتظامی دلیجانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی استان مرکزی از عروج دو نفر از کارکنان این فرماندهی انتظامی خبر داد و در خصوص جزئیات این واقعه اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهرستان دلیجان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و به راننده دستور توقف دادند.

وی با بیان اینکه راننده به ایست ماموران توجهی نکرده و به سمت اصفهان متواری شد، افزود: در تعقیب و گریز این خودرو و در پی یک سانحه، دو همکار عزیز ما سروان «مظفر مرشدی مرام» و استوار یکم «محمد احمدی» به لقاءالله پیوسته و آسمانی شدند.

بنابر این گزارش، سردار «محمدرضا هاشمی‌فر» جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری عاملان جان‌باختن این دو افسر پلیس خبر داد.

سردار هاشمی‌فر پیرامون در این زمینه اظهار داشت: با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه عصر روز گذشته عاملان آسمانی شدن ۲ نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان ۲ نفر هستند که به وسیله یک دستگاه خودرو در حال فرار بودند، افزود: این افراد پس از دستگیری و با هماهنگی با فرماندهی انتظامی استان مرکزی طی اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنان را را نخواهد داد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار