فرمانده سپاه استان سمنان:

رسانه‌ها در جهاد تبیین مشارکت پررنگ داشته باشند

«دامغانی» گفت: رسانه‌ها در جهاد تبیین مشارکت پررنگ داشته باشند و با اقناع افکار عمومی ملت را نسبت به دسیسه‌های دشمنان هوشیار کنند.
کد خبر: ۵۳۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ - 11August 2022

 به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه استان سمنان امروز در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات شهید بسطامی سپاه استان سمنان اظهار داشت: با جراحی اقتصادی به زودی مشکلات رفع خواهد شد و اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی نقشی مهم در گذر این دوره دارد.

وی افزود: دولت سیزدهم به دنبال جراحی اقتصادی و کوتاه‌کردن دست باندهای اخلال‌گر در نظام اقتصادی است و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها طی ۲ سال آینده اقتصاد کشور به پویایی در حد انتظار خواهد رسید و مشکلات حل خواهد شد.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: برخی افراد سودجو طی سال‌های گذشته که مردم دچار فشار اقتصادی بودند به دنبال منفعت بودند و دولت سیزدهم کوتاه‌کردن دست این افراد و  از بین بردن رانت‌ها را با جراحی اقتصادی دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته به دنبال ضربه به کشور هستند و فرهنگ عاشورایی و قدرت ایمان و اعتقاد رمز پیروزی کشور در خنثی‌سازی دسیسه دشمنان در طی این سال‌ها است‌.

این مسئول افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به درجه‌ای از اقتدار رسیده که این عزت خار چشم دشمنان است و دشمنان در جنگ امروز در تلاش برای بقا هستند و نابودی خود را نزدیک می‌بینند.

وی با اشاره به صدمات اقتصادی در کشور و مشکلاتی که مردم متحمل هستند، افزود: مردم به دلیل دسیسه‌های دشمنان و مشکلات در تنگنا هستند اما کشور با رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال عبور از گردنه مشکلات است.

دامغانی ادامه داد: عدم تلاش برای جبهه حق، همراهی با جبهه باطل محسوب می‌شود و باید هر فرد در جایگاه خودش برای زنده‌نگه داشتن واقعه عاشورا ایفای نقش کند و حریت و آزادگی از برکات واقعه عاشورا و جان‌فشانی سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) بود.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به شکوه حضور مردم در عزاداری های ماه محرم و سالروز شهادت امام حسین(ع) گفت: تا زمانی که مردم پایبند فرهنگ عاشورا هستند دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی با اشاره به تقارن روز خبرنگار و واقعه عاشورا تصریح کرد: رسانه‌ها در جهاد تبیین مشارکت پررنگ داشته باشند و با اقناع افکار عمومی ملت را نسبت به دسیسه‌های دشمنان هوشیار کنند.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: رسانه‌ها نسبت به نقش خود در جامعه احساس مسئولیت کنند و با تولید آثار در تراز انقلاب اسلامی در استکبارستیزی مشارکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار