مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

قدرت نظامی، امنیت و اقتصاد سه مولفه مهم در اقتدار یک کشور است

«دیباجی» گفت: قدرت نظامی، امنیت و اقتصاد سه مولفه مهم در اقتدار یک کشور است و در سال‌های اخیر قدرت رسانه یکی از پایه‌های اساسی است که به مولفه های قبلی قدرت اضافه شده است.
کد خبر: ۵۳۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ - 11August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان روز پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات شهید بسطامی سپاه قائم (عج) استان سمنان اظهار داشت: دشمنان با القای حس ناامیدی به جامعه و آرمان‌های انقلاب به دنبال پیشبرد جنگ روانی و رسانه‌ای است و رسانه باید هوشیار باشد و با تولید آثار در تراز انقلاب اسلامی در ناکامی دشمنان نقش آفرینی کند.

وی افزود: که رسانه‌ها باید در جامعه در مقابله با دسیسه‌های دشمنان مسئولیت پذیر باشند و با روحیه انقلابی و انقلابیگری و پویایی با تولید اثر در تراز انقلاب اسلامی در جهاد تبیین نقش ایفا کنند و هدایت‌گر باشند.

دیباجی عنوان کرد: قدرت نظامی، امنیت و اقتصاد سه مولفه مهم در اقتدار یک کشور است و در سال‌های اخیر قدرت رسانه یکی از پایه‌های اساسی است که به مولفه‌های قبلی قدرت اضافه شده است.

وی ادامه داد که دشمنان در ۲ عرصه اقتصادی و رسانه در تلاش هستند به کشور ضربه بزنند و رسانه در این کارزار سربازان جنگ رسانه‌ای هستند و باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را در جامعه بیش از پیش تبیین کنند.

دیباجی تصریح کرد: اصحاب رسانه همواره پویا باشند و در زمینه امر به معروف و نهی از منکر انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار