دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید «عمرانی» در عنبر آباد

«نوری» در سفر به شهرستان عنبر آباد به نمایندگی از هئیت دولت و به مناسبت هفته خبرنگار با خانواده شهید خبرنگار «اسماعیل عمرانی» دیدار کرد.
کد خبر: ۵۳۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ - 11August 2022

دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید خبرنگار « اسماعیل عمرانی» در عنبر آباد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش شامگاه پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ در جریان سفر رئیس جمهور و هئیت دولت به استان کرمان به عنوان نماینده هیات دولت وارد شهرستان عنبر آباد شد و بعد از عطر افشانی و غبار روبی گلزار مطهر شهدا، با خانواده شهید خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی به مناسبت هفته خبرنگار دیدار کرد.

وی در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در منزل نورانی خانواده این شهید والامقام و شهرستان عنبر آباد، سلام رئیس جمهور و اعضای هیات دولت را به خانواده این شهید بزرگوار ابلاغ کرد و اظهار داشت: اراده دولت مردمی خدمت به مردم است و امیدوارم با پشتوانه مردم به این هدف دست یابیم.

نوری با بیان اینکه همه باید رهرو راه شهیدان باشیم و زحمات آنان را حفظ کنیم، یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفاظت از دستاوردهای انقلاب و خط شهیدان عنوان کرد.

شهید خبرنگار اسماعیل عمرانی در اعزام به ماموریت، برای پوشش خبر مانور نیروی دریایی چابهار در 15 آذر 1384 در سانحه سقوط هواپیمای c-130 در آسمان به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار