‍ استاندار همدان:

شهید «همدانی» حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد

«قاسمی فرزاد» با بیان اینکه شهید «همدانی» حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد، گفت: همه مردم به ویژه همدانی‌ها سردار همدانی را به خوبی و شایستگی می‌شناسند که در ایام قبل از انقلاب این سردار بزرگوار چه نقش موثری را ایفا کردند.
کد خبر: ۵۳۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱ - 11August 2022

شهید «همدانی» حق بزرگی بر گردن ملت ایران داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، امروز (پنج‌شنبه) ضمن حضور در گلزار شهدا، و زیارت مزار شهید حاج حسین همدانی، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج حسین همدانی، نه تنها برای ما اسطوره و قهرمان ملی بوده‌اند؛ بلکه برای تمام مسلمانان جهان و کسانی که در بند ظلم داعشیان بوده و توسط این دو سردار عزیز جات یافتند نیز یک قهرمان هستند.

وی افزود: حاج حسین همدانی، جز افتخارات ما است که فرمانده ما بوده‌اند و بیش از ۴۰سال، چه پیش‌از انقلاب و چه پس‌از آن، در راه خدا مجاهدت کردند.

 قاسمی فرزاد با بیان اینکه شهید «همدانی» حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، ابراز داشت: همه مردم به ویژه همدانی‌ها سردار همدانی را به خوبی و شایستگی می‌شناسند که در ایام قبل از انقلاب این سردار بزرگوار چه نقش موثری را ایفا کردند.

وی عنوان کرد: در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی میز، سردار همدانی جزو اولین کسانی بودند که رفتند و راه صدامیان کافر را سد کردند و بعداز دوران جنگ، در زمان بازسازی مناطق جنگی و همچنین در همه دوران‌ها به ویژه‌ دوران فتنه سال ۸۸، توانست نقش مهمی در جمع‌کردن آن داشته باشد.

استاندار همدان بابیان اینکه به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، اجر و پاداش سردار همدانی، درجه رفیع شهادت بود، افزود: باید این شهدا را گرامی داشته و راه و رسم‌آن‌ها را به نیکی در پیش بگیریم.

وی تصریح کرد: خداوند هرکس را که مقرب باشد، همچون اولیا و انبیا الهی جام بلا و سختی بیشتری به او خواهد داد، شهید حاج حسین همدانی نیز در در زمره‌ی این اولیا و بزرگوار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار