شهید محمدبیات:

هرگز از خدا و نماز غافل نشوید

شهید حاجی محمدبیات در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «به همگی سفارش می‌کنم هرگز از خدا و نماز غافل نباشید».
کد خبر: ۵۳۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ - 12August 2022

شهیدحاجی محمدبیات: هرگز از خدا و نماز غافل نشویدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‎پرس، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

تبرک لحظاتمان با شهیدحاجی محمدبیات.

بسم رب الشهدا و صدیقین

مادرجان! تا زمانی که جان در بدن دارم می‌خواهم در راه قرآن و خدا و دین و پیغمبر باشم و هر وقت قدمی برمی‌دارم در راه رضای خدا باشد و اگر تو هم به منطقه بیایی و وضع آنجا را ببینی خود نیز مایل به ماندن می‌شوی و حاضر به بازگشتن نیستی.

خدا را شاهد می‌گیرم هنگامی که (در منطقه جنوب) می‌خواستند در یکی از معابر خاکریز ایجاد کنند جنازه دختر‌های آنجا که زیر خاک مدفون شده بودند بیرون آوردند خدا می‌داند جان انسان آتش می‌گرفت من به روح شهدا و به پیمانی که با رهبر خود بسته‌ام قسم می‌خورم که هرگز از این راه باز نخواهم گشت.

من به میل خود تمام خطرات این راه به جان خریده‌ام و آرزو می‌کنم که روزی بتوانم جام شهادت را بنوشم.

مادرجان! فقط برایم دعا کن تا وظیفه دفاع از ملت و کشور و دین و شرفم را که بر عهده‌ام گذاشته‌اند به خوبی انجام دهم و به همگی سفارش می‌کنم هرگز از خدا و نماز غافل نباشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار