رئیس جمهور:

حاج قاسم نسبت به جنوب استان کرمان نگاه ویژه‌ای داشت

«رئیسی» با بیان اینکه مردم استان کرمان وضعیت ویژه‌ای دارند، گفت: حاج قاسم نسبت به جنوب استان کرمان نگاه خاصی داشت و تفاوت نگاه او در این بود که باور داشت مردم جنوب استان مردم وفادار به انقلاب اسلامی و پایبند به خون مطهر شهدا هستند.
کد خبر: ۵۳۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ - 12August 2022

حاج قاسم نسبت به جنوب استان کرمان نگاه ویژه‌ای داشت

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، آیت الله سید «ابراهیم رئیسی» ظهر امروز در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان کرمان، در اجتماع اقشار مختلف مردم جیرفت با بیان اینکه روز جمعه روز بسیار بابرکتی است اظهار داشت: توفیق پیدا کردم که در نزدیک اذان ظهر در جمع خانواده شهدا و مردم جیرفت حضور پیدا کنم.

وی با ادای احترام به خانواده شهدا، گفت: توفیق داشتم در زمان وقوع سیل در جنوب استان کرمان، به جیرفت بیایم اما توفیق نشد در جمع مردم با بصیرت و ولایی جیرفت حاضر شوم.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز توفیق پیدا کردم به منطقه جازموریان و روستاهای جنوب استان کرمان بروم، افزود: خدا را شاکرم که در جمع مردم انقلابی و متدین این منطقه هستم که در دوران انقلاب و دفاع مقدس خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه مردم این منطقه صادق در اعتقادات و باورهای خود هستند، گفت: دلیل صدق این مدعا شهدا و جانبازان این منطقه و زنان و مردانی هستند که نسبت به انقلاب و پیام‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری پایبند هستند.

وی با بیان اینکه مردم استان کرمان وضعیت ویژه‌ای دارند، گفت: حاج قاسم هر وقت به آستان قدس می‌آمد و با هم صحبت داشتیم نسبت به جنوب استان کرمان نگاه خاصی داشت و تفاوت نگاه او در این بود که باور داشت مردم جنوب استان مردم وفادار به انقلاب اسلامی و پایبند به خون مطهر شهدا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار