امام جمعه ارومیه:

پیروزی ایران در دفاع مقدس در سایه ایستادگی و مقاومت به ثمر رسید

حجت‌الاسلام «قریشی» گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان بود که باعث شکست توطئه‌های دشمنان شد.
کد خبر: ۵۳۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ - 12August 2022

پیروزی ایران در 8 سال دفاع مقدس در سایه ایستادگی و مقاومت به ثمر رسید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یکی از توصیه هایی که در دین اسلام سفارش بسیاری درباره آن شده صدقه جاریه است و تربیت فرزند صالح یکی از مصادیق این عمل نیک و حسنه است.

وی با قدردانی از برگزاری با شکوه مراسمات عزاداری دهه اول ماه محرم در استان آذربایجان غربی افزود: خداوند را شاکریم که امسال نیز توفیق این را داشتیم که در حد توان ارادت خود را نسبت به امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان ابراز داریم اما نکته بارز اهمیت اینکه مسئولین هیات های مذهبی سعی کنند برای سال های آینده ضعف های موجود را جبران ، نواقص را مدنظر و نکات قوت برگزاری مراسمات را تقویت کنند.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگر سخنان خود با گرامیداشت روز 23 مرداد سالروز پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه گفت: موضوع مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان از اساس دین اسلام است و همانطوریکه خداوند در قرآن وعده داده آنهایی که ایمان آوردند و استقامت کردند به سعادت خواهند رسید.

حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان تنها راه شکست توطئه های دشمنان بود.

وی با گرامیداشت یا و خاطره شهیدان سردار سلیمانی و همدانی و سایر رزمندگان اسلام ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان را از ویژگی های بارز این شهیدان عنوان کرد و گفت: با وجود تقویت روحیه مقاومت در بین ملت های منطقه توسط این عزیزان بود که امروز شاهد پیروزی جبهه مقاومت هستیم.

امام جمعه ارومیه گفت: از مسئولین استانی انتظار می رود مباحثی که در سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان غربی تصویب شد و تصمیم گیری هایی که صورت گرفت و وعده هایی که داده شد بصورت جهادی عمل و آنهایی که تحقق یافته است را به اطلاع مردم برسانند تا مشکلات معیشتی مردم حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار