امام جمعه کوهدشت:

دشمنان به دنبال نابودکردن ملت‌های مسلمان هستند

حجت‌الاسلام «طهاسبی» گفت: نقشه‌های دشمنان مشخص است، این‌ها به دنبال نابود کردن ملت‌های مسلمان هستند؛ اگر دفاع مدافعان حرم نبود الان باید در داخل کشور با داعشیان می‌جنگیدیم.
کد خبر: ۵۳۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ - 12August 2022

دشمنان به دنبال نابود کردن ملت‌های مسلمان هستند

 به‌ گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: بدبینی، دروغگویی و فقدان حس تقدیر و تشکر از دیگران، از خصلت انسان‌های حسود است، این افراد دوست ندارند خوبی‌های دیگران را ببینند زیرا پرتوقع بوده و هرگز خدمت به دیگران را ارج نمی‌نهد و آن را نوعی توهین تلقی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انسان حسود محال است خیرخواه دیگران باشد، افزود: شخص حسود حاضر نیست مریضی خود و این خصلت بد را قبول کند؛ انسان قبل از اینکه مریضی‌اش را درمان کند باید بپذیرد که این مریضی را دارد.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: باید گاهی اوقات در برخی کارهای خود کتمان کنیم که در معرض حسادت دیگران قرار نگیریم، ریشه حسادت خود برتر بینی است.

وی تصریح کرد: کسب علم و معرفت بسیار ارزشمند می باشد و کسی که دارای صفت بخل باشد به سمت هلاکت خواهد رفت.

طهماسبی با اشاره به سالروز جنگ ۳۳ روزه لبنان، گفت: مصیبت این است عده ای تروریسم بر دنیای اسلام مسلط شوند و جنایت کنند، اگر ملت های مسلمان متحد شوند آمریکا و اسراییل را بیرون خواهند کرد ، رهبر معظم انقلاب فرمودند: تنها راه نجات فلسطینیان مقاومت است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره حرکات و شایعه پراکنی دشمن در فضای رسانه ای، بیان کرد: هنوز مذاکرات تایید نشده دشمنان در دنیا منتشر می کنند که توافق نزدیک است تا مردم را در مقابل حاکمیت قرار دهند و بگویند ما موافقیم ولی ایران زیر بار نمی رود؛ اگر در گفتار خود صادق هستند، تحریم ها را رفع کنند،این ها با جنگ اراده ها به میدان آمده اند و شایعه پراکنی می کنند؛ راه پیشرفت مذاکرات، رفع تحریم های نفتی، بانکی و اقتصادی است.

وی با اشاره به قدرت ایران در حوزه فضایی، گفت: یک ماهواره ایرانی به همراه ۱۶ ماهواره دیگر از قزاقستان توسط یک ماهواره بر روسی پرتاب شده است که دارای کاربردهای علمی زیادی بوده و یک سنجش از راه دور است.

طهماسبی با اشاره به سخنان اخیر سید حسن نصرالله، گفت: اسرائیلی ها درصدد این بودند که اراده فلسطینی ها از بین ببرند ولی با حرکت خوب نیروهای مقاومت پاسخ آنان داده شد.

امام جمعه کوهدشت اشاره ای به تحولات عراق و یمن داشت و بیان کرد: آمریکا و عربستان در این خیال هستند که اگر آتش بس نباشد، موشک ها و پهبادهای یمن دقیق می باشند و منابع نفتی را نابود می کند، پس دوماه دیگر آتش بس را تمدید کردند، ملت یمن نیز اعلام کرده اند که اگر وضعیت این‌ چنین باشد و محاصره شکسته نشود، یک عملیات و رژه بسیار مهمی را اجرا می کنند.

وی در واکنش به اظهارات سخیف یکی از سران فتنه، گفت: نقشه های دشمنان مشخص می باشد، این ها به دنبال نابود کردن ملت های مسلمان می باشند؛ اگر دفاع مدافعان حرم نبود الان باید در داخل کشور با داعشیان می جنگیدیم.

طهماسبی گفت: نیروهای انقلابی در شهرستان بایستی تقویت شوند تا انقلابی پیش بروند و انقلابی عمل کنند، این روزها روزهای جهادی عمل کردن است؛ چراکه قطعا با این روش کارها پیش می رود، دولت نیز به دنبال رفع مشکلات می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار