عضو فراکسیون امید مجلس دهم:

ملت ایران مجاهدت‌های مدافعان حرم را فراموش نمی‌کنند

علیجانی زمانی گفت: آمریکا از طریق داعش به‌دنبال ایجاد شکاف در جبهه مقاومت و محاصره و تضعیف جمهوری اسلامی ایران بود که هوشمندی مدافعان حرم مانع از تحقق این خواست آمریکایی‌ها شد.
کد خبر: ۵۳۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷ - 12August 2022

ملت ایران مجاهدت‌های مدافعان حرم را فراموش نمی‌کنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محسن علیجانی زمانی» عضو فراکسیون امید مجلس دهم در گفت‌وگویی اظهار داشت: آمریکا از طریق داعش و ایجاد انحرافات فکری در از طریق این جریان تضعیف اسلام و جمهوری اسلامی ایران را در منطقه دنبال می‌کرد.

وی افزود: هرچند داعشی‌ها شعار لا اله الا الله سر می‌دادند، اما در عمل از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کردند و این امر هدف اصلی آمریکا از ایجاد داعش بود.

علیجانی اظهار داشت: آمریکا می‌خواست تا از طریق حمایت از داعش و ایجاد شکاف در جبهه مقاومت، مقاومت ملت‌های منطقه را شکسته و جمهوری اسلامی ایران را محاصره کند. آمریکا از این طریق به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی و اسلام در سطح منطقه بود.

وی افزود: با وجود همه این‌ها هوشمندی مدافعان حرم و به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مانع از تحقق اهداف آمریکا در منطقه شد لذا کار مدافعان حرم در دفاع از ایران و اسلام کمتر از دفاع مقدس نبود.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم اظهار داشت: مردم ما امروز به خوبی دریافته‌اند که اگر مدافعان حرم نبودند داعش در منطقه قدرت و قوت می‌گرفت و وارد خاک ایران می‌شد و به همین خاطر مردم ایران هیچگاه مجاهدت‌های مدافعان حرم را فراموش نمی‌کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار