بیانیه شورای شهر سنندج در محکومیت سخنان سخیف سران فتنه

اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در بیانیه‌ای، ضمن محکومیت سخنان اخیر سران فتنه، بر تجدید پیمان با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تاکید کردند.
کد خبر: ۵۳۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰ - 12August 2022

بیانیه شورای شهر سنندج در محکومیت سخنان سخیف سران فتنهبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، در بیانیه اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در محکوم کردن هتک حرمت سران فتنه ۸۸ نسبت به شهدای مدافع حرم آمده است: ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در تمامی صحنه ها با اقتدار و عزت در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کرده و با پشتوانه مردمی خود، توطئه های داخلی را نیز خنثی نموده است و به همین دلیل امروز بعد از چهار دهه، ملت ایران با افتخار هر چه تمام به الگویی تمام عیار برای ملت های مسلمان و آزاده در جهان تبدیل شده‌اند.

در ادامه عنوان شده است: عبور از بحران های مختلف از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا تهاجم اقتصادی و شبیخون فرهنگی با رهبری های الهی گونه امامین انقلاب هر روز بر اراده و استواری ملت ایران افزود و به همین دلیل است که هم اکنون جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت های موثر منطقه ای و جهانی برای حل و فصل مسائل و مشکلات مختلف است.

همچنین اشاره شده است: عبور موفق از فتنه ۸۸ با سیاست گذاری و فرماندهی استکبار جهانی و با پیاده نظام شماری از سران فتنه برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است و خنثی کردن این توطئه در عاشورای سال ۸۹ بار دیگر پیام استقلال و عزت ملت ایران را که بر گرفته از درس آزادگی مکتب سرور و سالار شهیدان است، را به جهانیان اعلام کرد.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: در این ایام که نه تنها ملت مسلمان ایران بلکه همه مسلمین و آزادگان جهان در سوگ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) داغدارند و شور حسینی سراسر کشور را فراگرفته و دلهای داغدار در سوگ آن حضرت و یاران با وفایش ناله سر می دهند بار دیگر یکی از سران فتنه با ادبیاتی موهن به یکی از افتخارات ملت ایران توهین می کند.

سردار شهید حاج حسین همدانی،یار وفادار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم برگ های زرینی برای افتخار و عزت ملت ایران اسلامی به شمار می روند و با این گونه اقدامات خدشه ای در منزلت و جایگاه این استوانه های درخشان ایثار و شهادت وارد نمی شود.

و در پایان تاکید شده است: ما اعضای شورای اسلامی شهر سنندج ضمن محکوم کردن این اقدام موهن و تجدید بیعت با آرمان های شهدای عزیز انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم،امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی،از تمامی جریان ها و گروه های سیاسی انتظار داریم که مرزبندی خود با این گونه اقدامات را اعلام نموده و با محکوم کردن این حلقوم های اجاره ای استکبار جهانی قلوب ملت مسلمان ایران بویژه خانواده های معزز شهدا را شاد و ایادی صهیونیسم جهانی را بیش از بیش مایوس کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار