مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس ‌همدان خبر داد؛

برگزاری نقد کتاب «صاحب دل بی دل» در همدان

«برخوردار» از برگزاری سلسله نشست تخصصی نقد کتب دفاع مقدس (میعاد قلم) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان خبر داد و گفت: در این نشست کتاب «صاحب دل بی دل» به قلم «مریم سلیمی هزیجی» نقد خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ - 12August 2022

«محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ‌ همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس،‌ اظهار داشت: سلسله نشست تخصصی نقد کتب دفاع مقدس (میعاد قلم) با حضور نویسندگان و نوقلمان حوزه دبیات پایداری در روز (شنبه) ۲۲ مرداد ساعت ۱۰:۳۰ در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نشست کتاب «صاحب دل بی دل» به قلم «مریم سلیمی هزیجی» با حضور «امیر نوبرانی» از نویسندگان حوزه ادبیات پایداری نقد خواهد شد.

برخوردار با بیان اینکه در جهت بالا بردن سطح کمی و کیفی کتاب‌های دفاع مقدس، جذب بیشتر مخاطب و اثرگذاری در حوزه فرهنگ این سلسله نشست‌ها برگزار می‌شود، گفت: در حوزه نقد کتاب و سلسله نشست‌های تخصصی نویسندگان یکی از اهداف توانمندسازی نویسندگان و نوقلمان است.

وی متذکر شد: در تلاش هستیم تا ما بتوانیم در امر کادرسازی در حوزه دفاع مقدس موفق باشیم و از نسل جدید نویسندگان خوبی را در حوزه دفاع مقدس که یک گنجینه عظیم است، آموزش و تربیت کنیم.

برگزاری نقد کتاب «صاحب دل بی دل» در همدان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار