نماینده مردم در مجلس:

مأموریت‌های بخش بازرگانی روی زمین مانده است

محمدصالحی دارانی گفت: مأموریت‌های بخش بازرگانی کشور روی زمین مانده است و بر این اساس بهتر است وزارت صمت را جدا کنیم.
کد خبر: ۵۳۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ - 13August 2022

مأموریت‌های بخش بازرگانی روی زمین مانده است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسین محمدصالحی دارانی» نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی، اظهار داشت: با توجه به اینکه ما مشکلات عدیده‌ای در وزارت صمت داریم و بسیاری از این مشکلات بعد از ادغام وزارت صنعت، معدن و تجارت هم رتق و فتق نشد، الان مجدداً بحث تفکیک وزارت صمت مطرح شده که ایده خوبی است.

وی بیان کرد: مهم است که وزارت بازرگانی مجدداً تشکیل شود تا مأموریت‌ها و وظایفی که در بخش بازرگانی کشور باید انجام شود، به صورت دقیق پیگیری و عملیاتی شود.

نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ممکن است عده‌ای بگویند این چه شیوه‌ای است که ما مدتی یک وزارتخانه را ادغام می‌کنیم و دوباره آن‌ها را از هم جدا می‌کنیم. در پاسخ به این مسئله باید گفت که یکی از اهداف ادغام وزارت صنعت، معدن و تجارت، کوچک سازی دولت بود که ما به آن اهداف نرسیدیم و قاعدتاً یک مسیر اشتباه نباید همیشه ادامه پیدا کند.

محمدصالحی گفت: یکسری مأموریت‌های بخش بازرگانی کشور روی زمین مانده است و برای مردم ایجاد مشکل کرده که بر این اساس بهتر است وزارت صمت را جدا کنیم.

وی گفت: وزارت بازرگانی باید تشکیل شود و ما باید با مدیریت درست و صحیح بتوانیم این وزارتخانه را در جهت اهداف واقعی خودش، توسعه بازرگانی مناسب و رفع مشکلات مردم هدایت کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار