سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید خراسان رضوی:

مردم ایران هتک حرمت نسبت به شهدا را نمی‌پذیرند

«خدیوی» گفت: فعالیت‌های شهید همدانی در دفاع مقدس و بعد از آن و همچنین جبهه مقاومت بسیار فراتر از چیزی است که در رسانه‌ها منعکس شده لذا با هتک حرمتی که صورت گرفت مردم بیش‌ازپیش با شهید همدانی و اندیشه‌های این شهید والامقام آشنا شدند.
کد خبر: ۵۳۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ - 13August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «صدیقه خدیوی» سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در واکنش به هتک حرمت به سردار شهید مدافع حرم «حسین همدانی» اظهار داشت: در جای‌جای میهن پهناور اسلامی شهیدانی هستند، که در مقاطع مختلف زمانی مختلف برای پایداری اسلام ناب محمدی (ص) و تأمین امنیت مردم جان خود را فدا کردند؛ بر همین اساس شهدا و ایثارگران برای مردم بسیار ارزشمند هستند.

وی افزود: هتک حرمت به سردار شهید همدانی باعث شد، بسیاری از مردم به‌گونه‌ای معنادار به این شهید والامقام توجه کنند و با سبک زندگی و مجاهدت‌های این سردار خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت آشنا شوند، از طرفی فضای شهر به‌گونه‌ای شده که انگار شهید همدانی دوباره شهید شده است.

خدیوی گفت: فعالیت‌های شهید همدانی در دفاع مقدس و بعد از آن و همچنین جبهه مقاومت بسیار فراتر از چیزی است که در رسانه‌ها منعکس شده لذا با هتک حرمتی که صورت گرفت مردم بیش‌ازپیش با شهید همدانی و اندیشه‌های این شهید والامقام آشنا شدند.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تأکید کرد: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچ هتک حرمتی را نسبت به شهدا نخواهند پذیرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها