نماینده مردم در مجلس:

مدافعان حرم ضامن بقا اسلام و ایران شدند

حدادی ایستادگی مدافعان حرم در مقابل حملات تروریست‌های داعش را عامل بقا اسلام و ایران دانست و گفت: بهار عربی اصطلاح جعلی سرویس‌های جاسوسی آمریکا در مقابل بیداری اسلامی بود.
کد خبر: ۵۳۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ - 13August 2022

مدافعان حرم ضامن بقا اسلام و ایران شدند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی حدادی» سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در زمان حمله تروریست‌های داعش به عراق و سوریه، حرکت مدافعان حرم زینب کبری (س) مبتنی بر حرکت اباعبدالله الحسین (ع) و حرکت اسلامی و مبارزه با ظلم و ستم تکفیر‌ها و تروریست‌ها تحت حمایت رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا انجام شد. این حرکت تا امروز سبب شده تا ایران اسلامی و بیشتر کشور‌های همسایه در آرامش و امنیت قرار بگیرند.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها افزود: آنچه که سردار شهید همدانی و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم در سوریه و عراق انجام دادند، علاوه بر دفاع از اسلام و قرآن در جهت امنیت امروز کشور و منطقه بود.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر حرکت مدافعان حرم و رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی نبود، اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب به عنوان پرچمدار نهضت حسینی نبود و اگر جانفشانی مدافعان حرم در دفاع از کشور نبود، امروز امنیتی برای ایران اسلامی وجود نداشت. اما مدافعان حرم ضامن بقای اسلام و ایران اسلامی شدند.

وی با اشاره به حملات تروریستی داعش در سال۱۳۹۶ به حرم مطهر امام خمینی (رة) و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حملات تکفیری‌ها در این سال سبب ناامنی در کشور شد چرا که تروریست‌های داعش و نیرو‌های تکفیری، ویروس منحوسی بودند که با حمایت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی پیشروی کردند. اما مدافعان حرم و فرماندهان این حرکت به قیمت نثار جان خود از پیشروی این غده سرطانی جلوگیری کرده و سرانجام سر این افعی را قطع کردند و امنیت را برای کشور و منطقه به ارمغان آوردند.

حدادی با تاکید بر اینکه سران فتنه سال ۸۸ و حامیان سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی معاند، مدافع حقوق بشر نیستند، گفت: آن‌ها علیه بشریت چه در غزه، فلسطین یا دیگر کشور‌ها فقط به دنبال مبارزه با انسان‌ها بودند. در حالی که مدافعان حرم با بصیرتی که داشتند مقابل نیرو‌های تکفیری ایستادند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها درباره ادعای مطرح شده درباره پیوند زدن فتنه ۸۸ با جنبش‌های برخاسته از بیداری اسلامی در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا گفت: «بهار عربی» اصطلاحی جعلی بود که توسط سازمان جاسوسی آمریکا برای جایگزینی اصطلاح بیداری اسلامی مطرح شد. چرا که بیداری اسلامی از سوی جنبش‌های اصیل مردمی منطقه شکل گرفت. ولی سران کشور‌های عربی با توجه به وابستگی به غرب و رژیم صهیونیستی تلاش کردند دیکتاتوری پادشاهان مخلوع فاسد، مرتجع عرب و مشکلات اجتماعی ناشی از آن را به اسلام پیوند داده و اصطلاح بهار عربی را در مقابل اسلام و بیداری اسلامی قرار دهند.

حدادی با بیان اینکه گرایش مردم در کشور‌های عربی به آرمان‌های اسلامی سبب ایجاد داعش از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی شد تا سبب ترس مسلمانان از اسلام شوند، افزود:، اما مردم مسلمان عراق و سوریه و مدافعان حرم با تاسی از قرآن و نهضت عاشورا و حرکت اربعین آقا ابا عبدالله الحسین (ع)، مقابل تروریست‌های داعش ایستادند و با خروش خود برای ایجاد تمدن بزرگ و نوین اسلامی به نتایج ارزشمندی هم دست یافتند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی امروز در بدنه استکبار جهانی نفوذ یافته و استکبار به دنبال حفظ این رژیم منحوس است. در حالی که بیداری اسلامی و وجود قدرت‌های نوظهور در دنیا، در آینده‌ای نه چندان دور طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سرنگونی حکومت لیبرال و سرمایه داری و همچنین کودک کش صهیونیستی را سبب خواهند شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار