مروری بر وصیت‌نامه شهید «نظافت»

شهید حسین نظافت در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پدر و مادر عزیز، همواره اسلام را یاری کنید و خدا را شکر کنید و افتخار کنید که فرزندتان در راه اسلام جان خود را می‌دهد.»
کد خبر: ۵۳۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ - 13August 2022

مروری بر وصیت‌نامه شهید «نظافت»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «حسین نظافت» در اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۶ در دهستان قم قریه قمرود بدنیا آمد. وی که در جبهه نبرد تک‌تیرانداز بود، سرانجام پس از چندی مجاهدت در عملیات‌فتح المبین در فروردین ۱۳۶۱ منطقه شوش بر اثر تیر مستقیم، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.   

وصیت‌نامه شهید حسین نظافت

«بسم الله الرحمن الرحیم

مخفی و پوشیده نماند که در این برهه از زمان که جنگ تحمیلی را عراق به کشور ما تحمیل کرده است، بر هر مسلمانی واجب است که از دین و از کشور عزیزش حفاظت نماید. اینجانب حسین نظافت فرزند عباس از قم، به خود واجب دانسته در این جنگ تحمیلی شرکت نمایم.

از پدر عزیز و مادر مهربان استدعا دارم که درحق اینجانب هرچند زحمت کشیده، حلال نمایند، چون سرنوشت من در جنگ معلوم نیست زنده برگردم و یا شهید شوم.

پدرعزیزم، ۲۰ روز روزه واجب دارم، در نبودن بنده جبران نمایید و یک دستگاه موتورسیکلت گازی دارم که آن را به داداش محمد تقی بدهید و البته هر چه طلب دارم خودتان اطلاع دارید و من به کسی بدهکار نیستم.

پدر و مادر عزیز و فامیل‌های عزیزم از شما استدعا دارم چنانچه شهید شدم برای من گریه و زاری نکنید، همواره اسلام عزیز را یاری کنید و خدا را شکر کنید و افتخار کنید که فرزندتان در راه اسلام جان خود را می‌دهد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار