امام جمعه آیسک:

مرکز فرهنگی سیدالشهداء (ع) «آیسک» نیازمند حمایت مسئولان است

حجت‌الاسلام «رادمهر» با بیان اینکه مرکز فرهنگی سیدالشهداء (ع) آیسک نیازمند حمایت مسئولان است، گفت: این مرکز نیازمند حمایت مالی و تجهیزات مرتبط با این مجموعه است که از مسئولان مربوطه خواستار مساعدت در این زمینه هستیم.
کد خبر: ۵۳۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 13August 2022

مرکز فرهنگی سیدالشهد(ع) آیسک نیازمند حمایت مسئولان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رادمرد» امام جمعه آیسک، امروز (شنبه) در دیدار با سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، اظهار داشت: فضای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فضای خوبی بوده و کار‌ها منظم‌تر و افق‌ها ارزشمند است.

امام جمعه آیسک با بیان اینکه در هر حوزه‌ای که دفاع مقدس و فرهنگ دفاع مقدس را حفظ کرده و بر این اساس پیش رفته‌ایم، موفق بوده‌ایم، بیان داشت: امید است که موضوعات دفاع مقدس را با ظرفیت‌های خوب پیش ببریم تا در جایگاه اصلی خود قرار گیرد.

وی تقوا و ایمان مردم را زمینه‌ساز آینده جامعه اسلامی دانست و مطرح کرد: امر به معروف و نهی از منکر از جمله ابزاری است که در مسیر کسب تقوای الهی خود را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام رادمهر با اشاره به فعالیت‌های مرکز فرهنگی سیدالشهداء (ع) آیسک، تصریح کرد: برگزاری همایش‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا، تهیه بانک اطلاعاتی رزمندگان، نگارش کتب دفاع مقدس، جمع‌آوری خاطرات شهدا و... از اهم فعالیت‌های این مرکز فرهنگی است.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی سیدالشهداء (ع) آیسک نیازمند حمایت مسئولان است، گفت: این مرکز نیازمند حمایت مالی و تجهیزات مرتبط با این مجموعه است که از مسئولان مربوطه خواستار مساعدت در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها