استاندار خراسان جنوبی:

مدیران دستگاه‌های اجرایی به جامعه ایثارگری توجه ویژه‌ای داشته باشند

«قناعت» به ورود آزادگان به میهن اشاره کرد و گفت: گلایه‌مندی ایثارگران از بی‌توجهی برخی دستگاه‌ها و پاسخگو نبودن مدیران به مطالباتشان، پذیرفتنی نیست لذا انتظار می‌رود که مدیران دستگاه‌های اجرایی به جامعه ایثارگری توجه ویژه‌ای داشته باشند و مسائل رفاهی آن‌ها را حل کنند.
کد خبر: ۵۳۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰ - 13August 2022

گلایه‌مندی ایثارگران از بی‌توجهی دستگاه‌ها و پاسخگو نبودن پذیرفتنی نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (شنبه) در شورای اداری خراسان جنوبی، اظهار داشت: در شرایطی که امپراتوری رسانه‌ای غرب در حال اغواگری و ناامید کردن افکار عمومی است، خبرنگاران در خط مقدم هستند تا با قلم و بیان خود، این توطئه‌ها را خنثی کنند لذا ما هم باید در این موضوع همراهی کنیم.

وی به مناسبت ورود آزادگان به میهن اشاره کرد و گفت: گلایه‌مندی ایثارگران از بی‌توجهی برخی دستگاه‌ها و پاسخگو نبودن مدیران به مطالباتشان، پذیرفتنی نیست لذا انتظار می‌رود که مدیران دستگاه‌های اجرایی به جامعه ایثارگری توجه ویژه‌ای داشته باشند و مسائل رفاهی آن‌ها را حل کنند.

استاندار خراسان جنوبی صدور بیانیه یکی از سران فتنه علیه سردار شهید «حسین همدانی» را یکی از مسائل کشور طی روزهای اخیر ذکر کرد و افزود: سردار «همدانی» کسی بود که در مقابل دو فتنه داعش در سوریه و فتنه سال 88 نقش‌آفرینی کرد به همین دلیل این برخورد صورت گرفت.

قناعت با تأکید بر نقش مدافعان حرم در امنیت پایدار و حفظ منافع ملی، تبیین کرد: اگر جانفشانی مدافعان حرم در عراق و سوریه نبود ما باید الان در کرمانشاه مانع نفوذ داعشی‌ها به قلب کشور می‌شدیم.

وی متذکر شد: آن‌هایی که روزی با حضور ما در عراق و سوریه مخالف بوده‌اند اکنون فهمیدند که حضور مستشاری ایران در این کشورها، علاوه بر نگاه معنوی و اعتقادی، منافع ملی و امنیت پایدار برای ما به همراه داشته است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اتفاقات خوب عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، گفت: زمانی بود که اسرائیل هر غلطی می‌کرد اما اکنون توان مقابله با حماس و انصار حزب‌الله را ندارد و دست به دامان مصر و دیگر کشورها شده است.

قناعت با تأکید بر اینکه این ضعف اسرائیل، نشان‌دهنده صدور پیام انقلاب به اقصی نقاط دنیاست، متذکر شد: هنوز که تحریم‌ها برچیده نشده، متحدان آمریکا مثل ژاپن در حال برگرداندن پول‌های بلوکه شده ما هستند چون به این نتیجه رسیدند که صفحه بزرگ تاریخ سیاسی دنیا در حال ورق خوردن است و ایران، کشوری مقتدر است.

وی با بیان اینکه اولین اجلاسیه ملی جهادگران کشور شهریور امسال در شهرستان فردوس برگزار خواهد شد، گفت: این همایش منتسب به رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در زلزله سال ۱۳۴۷ با گروهی از روحانیون به فردوس سفر کردند و به مدت یک ماه علی‌رغم همه محدودیت‌ها و مشکلات به خدمت‌رسانی به مردم پرداختند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه تغییر مبدأ تشکیل گروه‌های جهادی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اجلاسیه است، تصریح کرد: برگزاری این اجلاسیه برای استان و شهرستان فردوس، افتخار بزرگی است.

قناعت با تأکید بر اینکه باید با اقدام ‌شایسته، برنامه‌ریزی شده، دقیق و پرمحتوا، کاری کنیم که کام مردم و جهادگران شیرین شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این اجلاسیه ملی کتاب خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود و پیام معظم له نیز قرائت می‌شود، لذا انتظار داریم دستگاه‌های مربوطه نسبت به برگزاری این همایش جدیت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار